וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: אחרי וויגור, גם סנדרו גוטאל שוחרר מיידית מהקבוצה

13.3.2017 / 15:30

החלוץ האוסטרי נפגש עם המנכ"ל נידם וסיכם איתו על עזיבה כבר הערב. במועדון הסבירו: "וויגור וגוטאל לא תרמו ולא הייתה בעיה לקבל החלטה על השחרורים". לוסיו יעמוד לוועדת משמעת

סנדרו גוטאל שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
חודש וחצי והביתה. גוטאל/לירון מולדובן

יממה אחרי ששחררה רשמית את קשרה הברזילאי וויגור, החליטה מ.ס אשדוד על שחרורו של החלוץ סנדרו גוטאל. בשעות הצהריים (שני) הגיע החלוץ האוסטרי לפגישה עם המנכ"ל רפי נידם ובסיומה סוכם כי הוא יעזוב עוד הערב את ישראל לאחר שהמאמן רן בן שמעון החליט שהוא אינו זקוק לשירותיו ומעדיף להשאיר את הסגל בלעדיו.

כזכור, גוטאל הגיע ביום האחרון של חלון ההעברות של ינואר. הוא מיעט לשחק ולא השתלב מבחינה מקצועית, ממש כמו וויגור שעזב אתמול את הארץ. באשדוד טענו היום כי השחרור של השניים אינו קשור לעובדה שהקבוצה מרגישה שהיא הבטיחה את מקומה בליגת העל.

"אנחנו צריכים עוד 4-5 נקודות לפחות כדי להיות בטוחים, אבל גם וויגור וגם גוטאל לא תרמו מקצועית וכמעט שלא נכללו בסגל למשחקים. לכן לא הייתה שום בעיה לקבל החלטה על השחרורים שלהם", אמרו במועדון.

החלוץ הברזילאי לוסיו יעמוד לוועדת משמעת אחרי שאיחר להתכנסות בשבת לפני המשחק נגד מכבי פתח תקוה וכתוצאה מכך נופה מהסגל להתמודדות. לוסיו צפוי לספוג קנס אחרי שגם בשבוע שעבר עבר תהליך דומה ונקנס ב-1,000 דולר כיוון שעזב את ספסל הקבוצה לפני הדקה ה-90 במשחק נגד הפועל באר שבע.

עוד בנושא:

הכישלון יוצא הדופן של קבוצות ליגת העל עם זרים חדשים העונה
כל החדשות על מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully