וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בבייסבול: ישראל הובסה 12:2 מול הולנד

13.3.2017 / 15:13

אחרי ארבעה ניצחונות, הכחולים-לבנים הפגינו את משחקם החלש ביותר בטורניר ונכנעו במשחק חד צדדי. כעת, ההכרעה עוברת למפגש מול יפן ביום רביעי. כל התרחישים האפשריים בפנים

זאק בורנסטיין נבחרת ישראל בבייסבול. Matt Roberts, GettyImages
כל העיניים נשואות למפגש מול יפן. זאק בורנסטיין/GettyImages, Matt Roberts

בבייסבול, כל משחק הוא עולם חדש ובכל יום, הגורל והיכולת עשויים להשתנות מקצה לקצה. נבחרת הבייסבול של ישראל חוותה זאת היום (שני) על בשרה, כאשר הובסה 12:2 מול הולנד במשחקה השני בבית ה', במסגרת הסיבוב השני של אליפות העולם בבייסבול.

אחרי ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים, ישראל הגיעה למפגש מול יריבה עליה גברה בשלב המוקדם 2:4 כשהיא יודעת שניצחון יקרב אותה משמעותית להעפלה סנסציונית לחצי הגמר. אלא שההולנדים, שהפסידו 8:6 דרמטי ליפן אתמול בתום 11 אינינגים, היו חייבים ניצחון כדי להישאר בעניינים בטורניר והם השיגו אותו בצורה משכנעת מאוד.

טיילר הרון נבחרת ישראל בבייסבול. Matt Roberts, GettyImages
נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות. טיילר הרון/GettyImages, Matt Roberts

כעת, ההכרעה תעבור ליומיים האחרונים של בית ה'. מחר ישראל תנוח ותצפה במשחק בין יפן לקובה. אם היפנים ינצחו, הם יעלו למאזן 0:2 בבית ה' והקובנים יירדו למאזן 2:0. לאחר מכן, ביום רביעי, המשחק המוקדם בטוקיו יפגיש בין הולנד לקובה. ניצחון קובני יבטיח ליפן את העלייה לשלב הבא, כך שהיפנים יגיעו למפגש מול ישראל, שייערך בשעות הצהריים של יום רביעי, כשהם כבר בחצי הגמר, מה שעשוי לעבוד לטובת הכחולים-לבנים. ישראל יכולה להעפיל במצב כזה אפילו אם תפסיד ליפן (בזכות הפרש ריצות), אך התבוסה להולנד מרחיקה אותה מאפשרות כזו ולכן, נראה שניצחון על היפנים הוא הכרחי כדי להמשיך לשלב הבא.

הולנד כאמור, הסתערה מהר על ישראל ושמה שתי ריצות באינינג השני, ארבע בשלישי ועוד ארבע ברביעי (כולל הומראן בן שלוש ריצות מצד דידי גרגוריוס), מה שהפך את המשחק לחד צדדי בשלב די מוקדם. ישראל צימקה עם צמד ריצות (הומראן של נייט פריימן באינינג הרביעי וסינגל של בלייק גיילן בשביעי), אך ההולנדים הגיבו עם צמד ריצות נוסף באינינג השמיני ועל פי "חוק הרחמים" המופעל באליפות (הפרש של עשר ריצות החל מהאינינג השביעי והלאה), המשחק הסתיים שם.

ג'איר ג'רג'נס קצר את הניצחון בזכות שישה אינינגים חזקים. קורי בייקר רשם את ההפסד אצל ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני נבחרת הולנד בבייסבול. Matt Roberts, GettyImages
נשארו בעניינים. שחקני נבחרת הולנד חוגגים/GettyImages, Matt Roberts

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully