וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסטר סיטי - סביליה: אנזונזי חוזר אחרי המנוחה, אוקזאקי יפתח?

הקשר האחורי יפתח אצל סמפאולי שרוצה לשמור על יתרון 1:2 מהמשחק הראשון (שלישי, 21:45, ספורט 5+). לסטר המתאוששת רוצה ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות. שייקספיר: "תהיה אווירה מחשמלת"

קרייג שייקספיר, מאמן לסטר סיטי. GettyImages
משחק ראשון בליגת האלופות. קרייג שייקספיר/GettyImages

לסטר סיטי תארח מחר את סביליה (שלישי, 21:45, ספורט 5+) למשחק הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות. האנדלוסים ניצחו 1:2 במשחק הראשון, אבל מדובר ביתרון שביר ו-0:1 קטן יספיק לשועלים בשביל לעבור. אם סביליה תעבור, היא תהיה הקבוצה הספרדית השלישית שעושה זאת העונה.

לסטר סיטי

אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה והתאוששות מסוימת בטבלה, אלופת אנגליה תנסה לבצע מהפך גם בליגת האלופות. לקרייג שייקספיר שמונה למאמן קבוע, יש סגל יחסית בריא וכל שחקני המפתח יפתחו בהרכב. איסלאם סלימאני עדיין פצוע ולא ישחק.

המאמן קרייג שייקספיר אמר: "יהיה משחק מיוחד, האווירה תהיה מחשמלת. אני מצפה שהקבוצה תמשיך את המומנטום משני המשחקים האחרונים. לסביליה יש כמה שחקנים ברמה עולמית, אבל שער החוץ שלנו יהפוך את המשחק למעניין". כשנשאל האם קבוצתו מסוגלת לזכות במפעל, הפתיע והשיב: "למה לא?"

סביליה

אחרי שהחמיצה ללא הפסקה והסתפקה ב-1:2 ביתי במשחק הראשון, הקבוצה של חורחה סמפאולי מקווה לא לשלם ביוקר בגומלין. סטיבן אנזונזי נכנס כמחליפים נגד לגאנס בשבת כדי לשמור כוחות ולהגיע רענן. סטבן יובטיץ' שמגלה יכולת טובה מאז שהצטרף בינואר, אמור להמשיך בחוד.

חורחה סמפאולי אמר: "לסטר יריבה חזקה שתעניש אותנו על טעויות. נצטרך להכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר, כי מצפה לנו משחק קשה מול יריבה מצוינת".

הרכבים משוערים

לסטר סיטי: קספר שמייכל, דני סימפסון, ווס מורגן, רוברט הות, כריסטיאן פוקס, ווילפרד אנדידי, דני דרינקווטר, ריאד מחרז, מארק אולברייטון, שינג'י אוקזאקי, ג'יימי ורדי.

סביליה: סרחיו ריקו, מריאנו, עדיל ראמי, קלמון לנגלה, סרחיו אסקודרו, סטיבן אנזונזי, חואקין קוראה, פאבלו סראביה, ויטולו, סמיר נאסרי, סטבן יובטיץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סרחיו ריקו שוער סביליה. GettyImages
רשת נקייה שווה מקום ברבע הגמר. סרחיו ריקו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully