וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם חוששת שקיין גמר את העונה: "מזכיר את הפציעה הקודמת"

החלוץ המצטיין נפגע בקרסול בניצחון על מילוול ברבע גמר הגביע. המאמן פוצ'טינו אמר: "זה דומה לפציעה בגללה פספס חודשיים מוקדם יותר העונה". יחמיץ את המשחק של נבחרת אנגליה

הארי קיין שחקן טוטנהאם פצוע. AP
יחסר מאוד. קיין/AP

בטוטנהאם חוששים מאוד מהפציעה של הארי קיין אתמול (ראשון) במשחק רבע גמר הגביע נגד מילוול (ניצחון 0:6). החלוץ המצטיין נפגע בקרסול וכבר נבדק, ובמועדון ממתינים בדריכות לתוצאות. קיין נטש את כר הדשא כבר אחרי 10 דקות ובטוטנהאם הודו שזה נראה כמו הפציעה ממנה הוא סבל בתחילת העונה ושהותירה אותו בחוץ לחודשיים.

קיין כבש העונה 24 שערים בכל המסגרות, 19 מהם בליגה והתרנגולים יתקשו למצוא מישהו שיכול להיכנס לנעליים שלו. המאמן מאוריסיו פוצ'טינו אמר אחרי המשחק אתמול: "זה נראה דומה לפציעה שלו נגד סנדרלנד בתחילת העונה. אנחנו לא יכולים לבכות על זה, יש לנו שחקנים אחרים שיצטרכו להחליף אותו".

אתמול פוצ'טינו החליט להעביר את סון יונג-מין לחוד ולא להכניס את וינסנט יאנסן במקום קיין. ההולנדי שמתקשה להותיר חותם בווייט הארט ליין מאז שהגיע בקיץ, נכנס כמחליף מאוחר יותר וגם כבש, אבל נראה שהדרום קוריאני יועדף על פניו בחוד.

זמן ההיעדרות של קיין יתברר מאוחר יותר היום, אבל נראה שבכל מקרה הוא יחמיץ את המשחק של נבחרת אנגליה נגד ליטא במוקדמות המונדיאל בעוד כשבועיים. המאמן גארת' סאות'גייט ישמח לקבל אותו בחזרה, בכושר טוב, למשחק החוץ הלוהט נגד סקוטלנד ב-10 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully