וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "מצפה לסיים במקום הראשון בפלייאוף התחתון"

13.3.2017 / 9:29

אחרי ההפסד למכבי תל אביב, בעלי הפועל חיפה מתכונן למאבק בפלייאוף התחתון ומסביר: "אני רוצה לראות שיפור בטבלה. עדיין לא יצאתי לשוק לחפש מאמן. הכל שאלה של איפה נסיים את העונה"

בהפועל חיפה עדיין לא הכריזו רשמית מי יהיה המאמן בעונה הבאה, אבל כפי שנראה כרגע דני גולן לא ימשיך בעונה הבאה. על פי גורמים במועדון, כץ מצפה מגולן וקלינגר להשיג את המקום השביעי, ממנו מרוחקת הקבוצה עד כדי שמונה נקודות, כשנותרו עוד שבעה משחקים עד תום העונה. במידה שהפועל חיפה תסיים שמינית, המקום בו נמצאת הקבוצה כעת (עם אותו מספר נקודות כמו אשדוד ורעננה שדולקות אחריה) כץ ישקול גם אז את המשך דרכו במועדון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שני המועמדים המובילים כעת הם חיים סילבס ואריק בנאדו.

"בסיבוב הראשון היו לנו 13 נקודות, בשני 15. קלינגר וגולן שיפרו בשתי נקודות את המאזן בסיבוב השני. אבל מצד שני שמתי הרבה כסף על רכש", אמר הלילה יואב כץ שהודה: "אני מצפה מהצוות לסיים במקום הראשון או לכל הגרוע במקום השני, ואז אקח את ההחלטה. עדיין לא יצאתי לשוק לחפש מאמן. הכל שאלה של איפה נסיים את העונה. אני לא ממהר לפטר מאמן שעושה עבודה טובה. מצד שני, אני רוצה לראות גם שיפור בטבלה ולא רק במשחק. הכל נמדד בסופו של דבר בטבלה".

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
רוצה לראות שיפור בפלייאוף התחתון. יואב כץ/יוסי ציפקיס

במהלך השבוע הקרין ניר קלינגר תקציר של השערים האחרונים שפסגה הקבוצה, זאת במטרה לשפר את משחק ההגנה לקראת הפלייאוף התחתון. "לדעתי יהיה קשה להישאר בליגה", הפתיע כץ, לאור מאזן הנקודות של הקבוצה שמרוחקת עשר נקודות מהקו האדום. "הסגנון של קבוצות התחתית יהיה שונה לגמרי. אנחנו משחקים טוב נגד קבוצות שמכתיבות את הקצב – באר שבע, מכבי חיפה ומכבי תל אביב, אבל יש לנו בעיה מול קבוצות התחתית. חילקנו את הנקודות מול אשקלון, רעננה וכפר סבא. דור פרץ? אין לי טענות אליו. הוא היה הכי טוב על המגרש לדעתי. במקרה הזה הוא לא הגיע לעמדה בזמן היה צריך לזרוק את הגוף ואז היה גול עצמי. חבל שזה מה שקרה. אני מקווה שנחזור עם נקודות מהמשחק הבא".

במועדון מרוצים מאוד מהיכולת של חיים מגרלשווילי. המגן שהוסט לקישור מגלה יכולת טובה בעמדה הזאת ודני גולן צפוי לבנות עליו גם להמשך העונה. כפי הנראה, הפועל חיפה תציע לשחקן הותיק להישאר עונה נוספת. על ההפסד אתמול הוסיפו במועדון: "דור פרץ יכל לסיים את המשחק עם שלושער, אבל במקום הוא הוא גמר עם שער עצמי. לאלה החמיץ ממצב שהוא יודע להבקיע ממנו. היה לנו חוסר מזל. עכשיו נצטרך להשיג את הנקודות במשחקים הראשונים בפלייאוף כדי לא להסתבך בתחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully