וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר באסיפה: "כשנוכל נלחץ את באר שבע. אנחנו יכולים לנצח בטרנר"

13.3.2017 / 8:41

הקבוצה מהבירה תנסה לשבור רצף של שישה הפסדים מול האלופה (21:00), מאמן בית"ר שידר ביטחון באסיפה אתמול: "אנחנו קבוצה חזקה שיכולה לנצח בכל מגרש. איינבינדר ייעדר, קלאודמיר יחליפו

רוני כנפו

בית"ר ירושלים תעלה הערב (שני) לטרנר בתקוה לצמצם את הפרש שמונה הנקודות ממכבי פתח תקוה והמקום השלישי ולשבור את הנאחס מול הפועל באר שבע, מולה היא הפסידה בששת המפגשים האחרונים ולא ניצחה ב-11 המפגשים האחרונים. החזרה של איתי שכטר להרכב גורמת לאופטימיות רבה בבית"ר שאפשר לחזור עם הנקודות מבאר שבע.

המאמן שרון מימר הראה לשחקניו קטעי וידאו ממשחקי באר שבע ואמר להם: "צריך להיות מרוכזים לאורך כל ה-90 דקות. לא לתת להם חופש, לסגור נתיבי מסירה ותנועות של מליקסון ו-וואקמה מהכנפיים. שנצטרך גם אנחנו נלחץ אותם. אנחנו קבוצה חזקה שיכולה לנצח בכל מגרש והוכחנו את זה".

שחקן בית"ר ירושלים, קלאודמיר, לפני שחקן הפועל באר שבע, מאור מליקסון. ברני ארדוב
הנאחס יישבר? מליקסון מול קלאודמיר במפגש הקודם/ברני ארדוב

דן איינבינדר ייעדר בשל כרטיסים צהובים וקלאודימיר פריירה יחליפו. נראה כי הצוות המקצועי לוקח בחשבון אפשרות לשנות מערך תוך כדי משחק ולשחק עם שלושה בלמים ועם שלושה קשרים. דוד קלטינס יתופקד כבלם השלישי במערך זה. כ-1,500 אוהדים ילוו את הקבוצה היום לטרנר.

בהמשך השבוע צפויה בית"ר לעמוד לדין על הקריאות הגזעניות במשחק נגד קרית שמונה. בבית"ר אוספים חומרים ומאמינים כי יש בידיהם מספיק מידע ופעולו עשיה בכדי להימנע מהפחתת שתי נקודות בפועל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully