וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "כנראה שלאחרונה אנחנו מספקים המון דרמה"

13.3.2017 / 8:18

מכבי תל אביב שוב ניצחה בשיניים, איינארס בגאצקיס: "אנחנו מאבדים יותר מדי כדורים, אי אפשר ככה". אוחיון: "משהו באנרגיות היה חסר, זו תקופה בה הניצחון יותר חשוב מהדרך"

one

מכבי תל אביב השיגה אמש (ראשון) ניצחון בשיניים על מכבי ראשון לציון בתוצאה 81:83 במסגרת המחזור ה-22 והאחרון בעונה הסדירה של ליגת העל. הנהלת הקבוצה מאוד מאוד לא אהבה את היכולת הרעועה על הפרקט. "זה משחק שני ברציפות שאנחנו מאבדים יותר מדי כדורים וזה בלתי אפשרי", הודה בסיום המאמן איינארס בגאצקיס "תכננו מהלך בסיום אבל זה גם היה עניין של מזל. יוגב אוחיון ו-ויקטור ראד עשו עבודה טובה, היינו צריכים שחקנים שישחקו באגרסיביות ובהגנה".

יוגב אוחיון הוסיף: "משהו באנרגיות היה חסר, אבל הצלחנו להתעשת ולחזור למשחק במהלך הרבע השני. בתקופה כזו בעונה פחות חשובה הדרך ויותר חשוב הניצחון. השארנו הכל על המגרש, כנראה שלאחרונה אנחנו מספקים המון דרמה, אבל אני מאמין שברגע הנכון נבוא וניתן את העבודה. הסיבוב השלישי הוא סיבוב של הכרעות וחשוב להראות ריכוז. אני מקווה שנבוא ונשחק כמו שצריך. הפציעות האחרונות השפיעו גם הן על ההכנות שלנו, יש עומס משחקים אבל אני מאמין שיהיה בסדר".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה את מכבי ראשון לציון 81:83
לוח משחקי הסיבוב השלישי

ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב (אמצע) עם גיא פניני. ברני ארדוב
ניצחון דרמטי. ראד ופניני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully