וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: וילאנובה, צפון קרוליינה, קנזס וגונזאגה ראשונות

אלופת השנה שעברה שובצה כמדורגת הבכירה ביותר בריקוד הגדול, ועשויה לפגוש כבר בעלית אייט את דיוק, שסומנה כפייבוריטית לזכייה בווגאס. UCLA של טי ג'יי ליף מדורגת 3 באיזור הדרום

שחקני מכללת גונזאגה. AP
מגיעים לטורניר עם הפסד בודד כל העונה. שחקני גונזאגה/AP

השיבוץ לטורניר המכללות, שייפתח השבוע ויסתיים ב-3 באפריל בגמר הפיינל פור שייערך השנה בגלנדייל אריזונה, נערך הלילה בחגיגת סלקשן סאנדיי השנתית, שכמו תמיד הותירה חגיגות גדולות לצד לא מעט אכזבות.

האלופה וילאנובה זכתה להיות המדורגת הבכירה ביותר בטורניר, ושובצה לאיזור המזרח שם היא עשויה לפגוש כבר בעלית אייט את דיוק, המדורגת שנייה באיזור שלה אך הפייבוריטית לזכייה על פי סוכנויות ההימורים בלאס וגאס.

צפון קרוליינה, סגנית האלופה, דורגה ראשונה באיזור הדרום, שם עשויים לחכות לה מפגשים מול קנטאקי (2), או UCLA החזקה (3), במדיה מככבים לונזו בול וטי ג'יי ליף. גונזאגה, שסיימה את העונה הרגילה במאזן 1:32, דורגה ראשונה באיזור המערב, כשבאיזור המערב התיכון המדורגת ראשונה היא קנזס.

לונזו בול שחקן מכללת UCLA עם אביו לבאר. AP
יעמוד בדרכה של צפון קרוליינה לפיינל פור? לונזו בול/AP

ג'וליה לואיס דרייפוס, בוגרת נורת'ווסטרן, חוגגת כמו שרק היא יודעת את הופעת הבכורה של המכללה שלה בריקוד הגדול

מכללת רייס של איגור קולשוב, שלא זכתה למקום בטורניר המכללות, וגם לא בטורניר ה-NIT, קיבלה כרטיס לטורניר ה-CBI, השלישי בחשיבותו, ותפתח שם את דרכה ביום חמישי נגד סן פרנסיסקו.

הבראקט המלא של טורניר המכללות 2017. AP
כך נראה הבראקט המלא/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully