וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו: "התחלנו שיחות עם מכבי חיפה"

אביו של מאור בוזגלו אישר את הידיעה בוואלה! ספורט, לפיה הירוקים מנסים להחזיר את הקשר. מאוחר יותר הבהיר: "חיפה בדקה איתי האם זה רלוונטי ואמרתי שכן, הם יצטרכו לפנות לבאר שבע". שחר לשחקנים: "רוצה את הכרטיס לאירופה"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של מכבי חיפה על הפועל רעננה

אביו של מאור בוזגלו אישר הערב (שני) את הידיעה שפורסמה בוואלה! ספורט, לפיה מכבי חיפה כבר בדקה אפשרות לצרף את קשר הפועל באר שבע בעונה הבאה. בראיון לתכנית הרדיו "ספורט ברשת", אמר יעקב בוזגלו: "התחילו שיחות עם מכבי חיפה לעונה הבאה. הכול יבוא על מקומו בשלום".

מאוחר יותר הבהיר בוזגלו: "מכבי חיפה פנתה אליי ושאלה האם עניין מעברו של מאור רלוונטי ואמרתי להם שכן, אבל לא ננהל איתם משא ומתן כי בשלב זה מכבי חיפה צריכה לפנות לבאר שבע ולבקש אישור לנהל מו"מ".

כידוע, בוזגלו מסיים חוזה בהפועל באר שבע ורשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות.

עוד בנושא:
לידיעה על כך שמכבי חיפה בדקה אפשרות לצרף את בוזגלו בעונה הבאה
מכבי חיפה מכוונת לאירופה. ורמוט: "אוי ואבוי אם נשתגע מפלייאוף עליון"
לוח משחקי הפלייאוף העליון: מה מחכה למכבי חיפה?

מנחם סאן שחקן מכבי חיפה מול מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ילבש ירוק בקרוב? בוזגלו במפגש קודם מול מכבי חיפה/ברני ארדוב

מיד לאחר המשחק מול הפועל רעננה במכבי חיפה סיפרו כי הם שואפים לקבל את הכרטיס לאירופה דרך המקום הרביעי. פחות מיממה אחר כך, גם נשיא המועדון נתן את דעתו על כך כשביקר באימון הקבוצה בכפר גלים ושוחח עם השחקנים. "כל הכבוד שהגעתם לפלייאוף, אבל עכשיו העבודה רק מתחילה. המסע שלנו מתחיל. אני רוצה את הכרטיס לאירופה", אמר להם שחר. "בואו נשאף למקום הרביעי כדי שאולי תהיה לנו הזדמנות להגיע לשם".

בניגוד לפעמים אחרות, שחר בחר לערוך את האסיפה על כר הדשא, לפני שהתחיל האימון, ולא בלובי השחקנים או בחדר ההלבשה – כפי שהוא נוהג לעשות בדרך כלל. הבעלים לא נכח במשחק האחרון מול הפועל רעננה והסביר לשחקנים כי בשל בעיה אישית ייאלץ להיעדר בתקופה הקרובה מהמגרשים. "ייתכן שאפספס את המשחקים הקרובים. אני מקווה שתעשו את העבודה", אמר שחר, שייפגש בימים הקרובים עם טור כריסטיאן קרלסן בנוגע לעתידו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הנורבגי צפוי לסיים את תפקידו, כנראה עוד לפני סיום העונה.

שחר, כזכור, ביקר באימון הקבוצה לפני המשחק בטדי. "לא יצא לי לראות אתכם מאז המשחק, ואולי טוב שכך", אמר לשחקנים לפני הניצחון. "לא יכול להיות שניראה ככה ולא ננצח שלושה חודשים בבית שלנו. אתם צריכים לקחת אחריות ולנצח את שני המשחקים הקרובים ולהגיע לפלייאוף. זה חשוב מאוד למועדון שלנו. אם לא נעלה יהיה כאן הפסד של מיליונים".

עומרי גלזר שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
"יש משהו מאוד מיוחד בגיא". עומרי גלזר/ברני ארדוב

בנושא אחר: השוער עומרי גלזר, שחגג בימים האחרונים יום הולדת 21, התראיין לפודקאסט הרשמי של המועדון והתייחס לחזרתו לשער. "אני שמח שניצחנו והצלחנו להגיע לפלייאוף העליון, זאת הייתה המטרה. אני מודה לקהל שתמך בנו במשחק הזה וגם בטדי. עכשיו יש לנו משימות אחרות".

על חדר ההלבשה וגיא לוזון אמר: "חדר ההלבשה מלוכד, גיא גיבש אותנו והוא מכין אותנו טקטית כמו שצריך. אנחנו עובדים על מה שצריך לשפר. יש משהו מאוד מיוחד בגיא. הוא מטריף את השחקנים, גם באסיפות. זה נותן לנו דחיפה, שהמאמן מדקדק בפרטים הקטנים. השחקנים מרגישים את גיא, כל המשחק הוא צועק ולא נח לרגע".

בחיפה אופטימיים לגבי כשירותו של השוער לקראת המשחק בטרנר. אלירן עטר ינסה להגביר את קצב האימונים בהמשך השבוע במטרה להיות כשיר למשחק. במועדון מקווים שגם עומר דמארי יהיה בסגל. קמיל ואצק (תשעה צהובים) ואיסמעיל ריאן (חמישה) לא ישחקו נגד הפועל באר שבע. נטע לביא ורועי קהת יחמיצו בגלל אותה סיבה את המשחק הביתי נגד בית"ר ירושלים.

(עדכון ראשון: 6:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully