וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ברק יצחקי הגיב בזעם לחילוף, ג'ורדי קרויף נזף בו

12.3.2017 / 21:43

צפו בתמונות: החלוץ זרק מעיל והטיח בקבוק מים בספסל, ההולנדי כעס ותפס בפניו. יצחקי לאחר המשחק: "זה לא מתאים לי, התמונה הזו לא מחמיאה לי". וידיגאל: "הקבוצה מעל כל שחקן"

יוסי ציפקיס

למרות רצף שמונת הניצחונות, לא שקט במכבי תל אביב. בדקה ה-61 של המשחק מול הפועל חיפה (0:1), ליטו וידיגאל ביצע חילוף ראשון והוציא את ברק יצחקי כדי להכניס את יוסי בניון. יצחקי, שהוחלף בשמונת משחקי הליגה האחרונים בהם פתח (ובארבעת האחרונים היה המוחלף הראשון), ירד עצבני לספסל, זרק את המעיל וגם הטיח בעוצמה את בקבוק המים בספסל.

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, שעדיין יושב על הספסל לצד המאמן וידיגאל, ניגש לחלוץ הוותיק ונזף בו בעצבים. כאשר יצחקי לא הסתכל עליו, ההולנדי תפס בפניו של השחקן כדי שיסתובב אליו. יצחקי הזיז את ראשו ומנע זאת ממנו. לאחר שריקת הסיום רץ קרויף למגרש כדי לדבר עם יצחקי וחיבק אותו.

בסיום המשחק יצא יצחקי יחד עם הקפטן שרן ייני ואמר לעיתונאים: "זה לא מתאים לי, מכבי תל אביב מעל הכול, המועדון מעל כל שחקן. אני תמיד רוצה לשחק, הייתי באמוציות כשג'ורדי ניגש אליי ויכול להיות שלא התנהגתי בסדר. התמונה הזו לא מחמיאה, אבל כבר התחבקתי עם ג'ורדי והכול בסדר".

עוד בנושא:

דור פרץ כבש שער עצמי וסידר למכבי תל אביב 0:1 על הפועל חיפה
לוח משחקי הפלייאוף העליון: מהו סדר המשחקים של מכבי תל אביב?
לוח משחקי הפלייאוף התחתון: הפועל תל אביב תארח את היריבות הישירות

ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב נוזף בשחקן ברק יצחקי. יוסי ציפקיס
ג'ורדי קרויף עם ברק יצחקי/יוסי ציפקיס
ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב נוזף בשחקן ברק יצחקי. יוסי ציפקיס
ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב נוזף בשחקן ברק יצחקי/יוסי ציפקיס
ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב תופס בפניו של ברק יצחקי. יוסי ציפקיס
ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב תופס בפניו של ברק יצחקי/יוסי ציפקיס

עוזר המאמן של מכבי תל אביב, פרופסור נקה, הורחק על ידי השופט זיו אדלר לפני הסיום. לאחר המשחק ניגש הפורטוגלי והתנצל.

ליטו וידיגאל, מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום: "מהרגע שהגעתי לכאן המטרה שלי הייתה לנצח את כל המשחקים עד לסיום הליגה הסדירה. יש לנו 100 אחוזים, אנחנו עם אותן נקודות כמו הפועל באר שבע. 56 נקודות בשלב הזה של העונה הוא מספר מרשים, אנחנו נלחמים כדי להשיג משהו גדול יותר בעתיד. ניקח את שלוש הנקודות ועם הלחץ שמורגש זה הגיוני לשחק פחות טוב. עכשיו, שהמשחק הסתיים אנחנו חושבים על המשחק הבא. תצטרכו לשאול את ברק יצחקי, ואם יש בעיה, לדעתי אין, אז אנחנו נטפל בה בתוך הקבוצה. הדבר החשוב ביותר הוא מכבי תל אביב, אין אחד שגדול יותר מהקבוצה. אני צריך לוחמים כאן, זה מה שאנחנו עושים כאן. במחצית הראשונה שיחקנו טוב, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שניצחנו. אנחנו זקוקים לזמן, היו רגעים ששיחקנו טוב יותר ונצטרך לשחק ככה לאורך דקות רבות יותר".

הקפטן שרן ייני: "הדבר הכי חשוב הוא לנצח. אני זוכר מצבים שהיינו טובים ולא השגנו את הנקודות, וזה מה שחשוב. ישפטו אותנו לפי הנקודות ולא דרך שום דבר אחר. יש שתי קבוצות שנלחמות, ומי שתהיה טובה יותר תיקח את זה. מבחינתנו כל כדור, כל תיקול וכל דבר חשוב עד לסיום העונה. אני מתמודד עם הנתון הזה (בלי בעיטה למסגרת) טוב כי ניצחנו. היינו גברים והראינו הרבה אופי מול קבוצה מצוינת, עם עוד שער נקי. דור פרץ מאוד אהוב, אנחנו מאחלים לו בהצלחה גם אחרי שהוא לא ישחק אצלנו. אני לא רוצה להתייחס לזה, ומאחל לו שיבקיע עוד הרבה שערים".

דני גולן, מאמן הפועל חיפה: "כל הכבוד לשחקנים. יש לנו קבוצה מאומנת, קבוצה מחויבת, רצינו לצאת עם שלוש הנקודות וזה לא צלח לנו. אם אנחנו מגיעים לחמישה מצבים מול מכבי תל אביב ולא מבקיעים, זו בעיה. ספגנו גול טרגי מצד דור פרץ, שהיה המצטיין במשחק. לא צריך לנחם אותו, אחרי שהשער הובקע הוא התעשת ושיחק בצורה מצוינת עם השחקנים ששיחקו ואלה שנכנסו. מאמן כדורגל לא רגוע אף פעם ובטח שהוא בפלייאוף התחתון. חשוב שנשמור על רף מסוים, התנהל קצב רצחני ואני מאוכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully