וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מודה: האופוריה מפ.ס.ז' הובילה להפסד. פיקה: "אנחנו לא מכונות"

ברצלונה הפסידה 2:1 ללה קורוניה אחרי הקאמבק בצ'מפיונס ונוצחה לראשונה כשלואיס סוארס כובש. בקבוצה כבר חושבים על היום שאחרי לואיס אנריקה, שהודה: "היה חסר לנו שטף". וגם, המספרים מוכיחים: התלות באומטיטי וניימאר גוברת

one

בווידאו: ברצלונה נכנעת 2:1 ללה קורוניה

ארבעה ימים מאז הקאמבק המופלא מול פריס סן ז'רמן, ברצלונה ירדה מהענן הערב (ראשון) עם 2:1 כואב מול דפורטיבו לה קורוניה. האלופה ספגה הפסד ראשון אחרי 19 משחקים רצופים בליגה הספרדית כאשר גם האחרון היה בחבל גליסיה, אז זה היה מול סלטה ויגו בבלייאדוס. רצף נוסף שנשבר היה לגבי לואיס סוארס. זו הפעם הראשונה שהחלוץ מפסיד, אחרי שכבש שער. האורגוואי כבש ב-72 משחקים במדי ברצלונה, מתוכם ניצח 66 וסיים שישה בתיקו.

עוד בנושא:

ברצלונה חזרה לליגה, והפסידה 2:1 לדפורטיבו לה קורוניה
עשור, איך אפשר לא לזכור? השלושער הראשון של ליאונל מסי בברצלונה
בצרפת טוענים: השופט בברצלונה קילל את שחקני פריס סן ז'רמן
מהצלילה של סוארס עד ההצגה של זהבי: הפאשלות של השופט בקאמפ נואו
הסיפורים שאחרי הקאמבק: וראטי יגיש תביעה בעקבות פרשת ריהאנה

שחקני ברצלונה לואיס סוארס, ליאונל מסי חוגגים. רויטרס
לא הספיק אפילו לנקודה. לואיס סוארס/רויטרס

חסרונו של ניימאר, שעורר סערה בתקשורת הקטלונית אודות היעדרותו, ניכר במשחק ההתקפה של האלופה, שהתקשתה מול המערך ההגנתי של המארחת. עדיין לא ברור האם הדיווחים אודות פציעה של הברזילאי נכונים כאשר חלק מהטענות גורסות כי הוא 'זייף' פציעה כדי לבלות את יום ההולדת של אחותו. מבחינת המספרים מדובר בפעם השלישית העונה שהקטלונים לא הצליחו לנצח ללא ניימאר.

גם היעדרותו של סמואל אומטיטי הורגשה בצורה משמעותית במרכז ההגנה. עם הצרפתי בהרכב יש לברצלונה 100 אחוזי הצלחה בליגה (עם 16 ניצחונות מ-16 משחקים), לעומת זאת בלעדיו היא רשמה רק שני ניצחונות מ-11 משחקים (6 תוצאות תיקו, 3 הפסדים). אלכס ברגאנטיניוס שמר על הדהירה תחת פפה מל, שצבר נקודה שמינית ב-12 הימים האחרונים, עם שער שלישי בקריירה מול ברצלונה מתוך החמישה שלו בקריירה ב-112 הופעות בלה ליגה.

: שחקן ברצלונה, ניימאר. רויטרס
חסרונו הורגש. ניימאר/רויטרס

בסיום המפגש בריאזור סיפר המנהל המקצועי רוברטו פרננדס: "אני ידוע שלואיס אנריקה חשב הרבה זמן על ההחלטה לעזוב את ברצלונה, מה שחשוב בשבילו הוא להיות מאושר. לוצ'ו מרגיש שבע, הוא עייף ורוצה להיות מאושר. אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם ואחרי שלוש שנים מופלאות הוא הרוויח את הזכות להחליט לגבי עתידו בצורה מרשימה". על התצוגה הפושרת של ברצלונה הוסיף: "כל הקבוצות של פפה מל תמיד מקשות על היריבות, הוא מאמן מצוין והם הצליחו לעצור אותנו כי הם שיחקו בצורה טובה".

לה קורוניה החלה את המשחק כשהיא במקום ה-17, וכשהיא זוכרת שבמפגש הקודם בריאזור ברצלונה ניצחה 0:8. זה נגמר בהפתעה גדולה. לואיס אנריקה סיפר: "רק מי שעבר את מה שאנחנו עברנו השבוע יכול להבין מה המשמעות שלה זה, אבל מקצוענים חייבים לדעת להתמודד עם מצבים כאלה. ידענו שיהיה קשה, אבל מה שקורה לפני משחק תמיד משפיע על המשחק שאחרי. עדיף להגיע למשחק כשאתה באופוריה מאשר פסימי. היינו בפוקוס, אבל עדיין הפסדנו.

"דפורטיבו התעודדה מהשער הראשון ומשם לנו היה חסר שטף במשחק. שיחקנו בצורה פושרת ולא יצרנו מספיק מצבים. היה לי ברור שהמשחק הזה יהיה קשה, גם בגלל יום רביעי ובעיקר בגלל היריבה".

גם ג'רארד פיקה שהקאמבק מול פ.ס.ז' גבה מחיר: "ככה זה בספורט, אנחנו לא מכונות, ואחרי המאמץ הגדול ביום רביעי היה לנו קשה להתחרות שוב. צריך לברך את דפורטיבו, הגיע להם לנצח... כל אוהד ברצלונה היה מוכן לחתום לפני המשחק על קאמבק מול פ.ס.ז' ואז להפסיד ללה קורוניה. נמשיך להיאבק עד לרגע האחרון, יש עדיין דרך ארוכה והרבה מאוד משחקים".

לואיס סוארס אמר בסיום: "נתנו להם להיכנס למשחק ליותר מדי זמן במחצית הראשונה, וככה זה בכדורגל, כשאתה נותן ליריב שלך יתרון, הוא תמיד מעניש אותך. אני לא חושב שהניצחון על פ.ס.ז' גבה מחיר, היו לנו מספיק ימים להתאושש. דפורטיבו נאבקת נגד הירידה, וידענו שיהיה קשה, אבל לא נפסיק להיאבק עד לרגע האחרון בליגה".

שחקני דפורטיבו לה קורוניה חוגגים. רויטרס
לוהט. אלכס ברגנטיניוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully