וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה ניצחה 0:3 את אוגסבורג, המבורג עם 1:2 חשוב מול גלדבאך

בורגשטאלר כבש פעמיים (4 ו-29), קאליג'ורי השלים (34) והרויאל בלוז רשמו ניצחון ראשון אחרי שישה משחקים. הצפוניים השיגו ניצחון רביעי בששת המחזורים האחרונים והתרחקו משתי האחרונות

גידו בורגשטאלר שחקן שאלקה. AP
ממשיך להפציץ. בורגשטאלר/AP

המחזור ה-24 בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה שאלקה לחזור לנצח אחרי שישה משחקים ברציפות בכל המסגרות עם 0:3 ביתי ומרשים מאוד מול אוגסבורג. מאוחר יותר הצליחה המבורג לחזור מפיגור ולנצח 1:2 את בורוסיה מנשנגלדבאך.

שאלקה - אוגסבורג 0:3

הרויאל בלוז חזרו לחייך וגם סוף סוף לנצח אחרי שישה משחקים. שאלקה עשתה את זה בצורה מרשימה כשגידו בורגשטאלר הלוהט כובש צמד ודניאל קאליג'ורי משלים. הראשון הגיע כבר אחרי ארבע דקות. קרן של שאלקה גרמה לברדק ברחבה והחלוץ האוסטרי היה הראשון להגיב ולדחוק פנימה, 0:1. זה היה השער הראשון של שאלקה העונה אחרי קרן והיא האחרונה בליגה שכובשת שער בצורה כזו. השני היה בדקה ה-29 והפעם זה הגיע אחרי מהלך אישי יפה מאוד של אריק מקסים צ'ופו מוטינג שבישל לבורגשטאלר, וזה רק דחק פנימה את ה-0:2. השער השלישי היה כאמור של קאליג'ורי, והפעם זה היה אחרי מהלך יפה של סיאד קולשינאץ שהקפיץ לרחבה והגרמני/איטלקי דחק מקרוב פנימה את ה-0:3. עוד לפני כן, פול ורהאג החמיץ פנדל בדקה ה-32.

רלף פהרמאן שוער שאלקה. AP
פהרמאן הציל פנדל/AP

המבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:2

יש לומר את האמת, גם אם היא נשמעת משעשעת מעט: המבורג נמצאת בכושר טוב. למרות ה-8:0 המביש מול באיירן מינכן, הצפוניים רשמו הערב את הניצחון הרביעי שלהם בששת משחקי הליגה האחרונים. הפעם הדינוזאורים עשו את זה עם 1:2 ביתי וחשוב מאוד מבחינתם מול בורוסיה מנשנגלדבאך, שנעצרה אחרי חמישה ניצחונות בששת משחקי הליגה האחרונים.

דווקא האורחת כבשה ראשונה בדקה ה-23. אוסקר ונדט הגביה משמאל לאנדראס כריסטנסן, שנגח יפה מאוד פנימה את ה-0:1. המבורג איזנה בדקה ה-36 אחרי שדניס דיקמאייר הגביה מימין לפיליפ קוסטיץ', שנגח פנימה את ה-1:1. בדקה ה-80 הושלם המהפך. בובי ווד האמריקאי הגיע ראשון לכדור שחזר מההגנה, גילה הרבה מאוד קור רוח, השכיב את השומר שלו ובעט יפה פנימה, המבורג ב-1:2 קריטי מבחינתה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני המבורג חוגגים. GettyImages
ניצחון יקר מאוד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully