וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: קני סייף נפצע בחימום, ניר ביטון הוחלף בגלל פציעה

דאגה לנבחרת לקראת ספרד, כששניים מהליגיונרים הבכירים נפצעו. גנט עלתה לפלייאוף העליון בבלגיה עם 0:3 על מכלן, סלטיק סיימה ב-1:1 בדרבי מול סלטיק. 45 דקות לרפאלוב בתיקו של ברוז'

שחקן סלטיק ניר ביטון עם סטיוארט ארמסטרונג ועם סקוט בראון. רויטרס
נפצע והוחלף. ניר ביטון חוגג עם חבריו את השער/רויטרס

יום ראשון הגיע ועמו הרבה פעילות בליגות ברחבי אירופה, אך מבחינת הליגיונרים הוא התחיל ברגל שמאל. ניר ביטון פתח בהרכבה של סלטיק שפספסה ניצחון באולד פירם וסיימה ב-1:1 מול ריינג'רס היריבה המושבעת. סטיוארט ארמסטרונג הקפיץ את האצטדיון כשכבש שער יתרון לאלופה (35) בבעיטה שטוחה מתוך הרחבה, אבל קלינט היל קבע שוויון דרמטי בדקה ה-87. ביטון הוחלף במחצית אחרי ששחקן של ריינג'רס נכנס בו בפראות ופצע אותו במחצית הראשונה, מה שמטיל בספק את זימונו לסגל נבחרת ישראל לקראת המשחק מול ספרד ב-24 במרץ.

קני סייף שחקן גנט. GettyImages
אמור היה לפתוח. קני סייף/GettyImages

* קני סייף אמור היה לפתוח בהרכבה של גנט מול מכלן, אך נפצע במהלך החימום והוחלף ברגע האחרון על ידי מוזס סימון. גם לגביו יש ספק לקראת הנבחרת. רמי גרשון נותר על הספסל, כשגנט הביסה את מכלן 0:3 ועלתה על חשבונה לפלייאוף העליון מהמקום הרביעי, למרות שהחלה את המחזור האחרון של העונה הסדירה בבלגיה במקום השביעי.

* ליאור רפאלוב הוחלף בהפסקה ב-2:2 הביתי של קלאב ברוז' מול סינט טרוידן. הקשר הישראלי, שסופג לאחרונה ביקורות רבות על יכולתו, שוב לא הרשים ופינה מקום בדקה ה-46 לווסלי, שסייע למהפך של האלופה. למרות זאת, האורחים השוו בדקה ה-84 וברוז' תתחיל את הפלייאוף העליון מהמקום השני.

* רוני לוי התחיל את הפלייאוף העליון בקפריסין עם קבוצתו אנורתוזיס פמגוסטה, שהפסידה 1:0 בבית למוליכה אפואל ניקוסיה. פיירוס סוטריו כבש בדקה השביעית לזכות המנצחת. ניקולה מיטרוביץ' ורובן ראיוס פתחו בהרכב אנורתוזיס.

* אופיר מזרחי נותר על הספסל ולא שותף בהפסד של לוגאנו 5:2 לתון במסגרת המחזור ה-24 בליגה השוויצרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully