וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני באנגליה: יונייטד, בלי זלאטן המורחק, אצל צ'לסי בגביע

מחזיקת הגביע מתארחת ברבע הגמר אצל מוליכת הטבלה, שהביסה אותה 0:4 במפגש הליגה העונה. הבלוז לא הפסידו לשדים האדומים כבר 11 משחקים ברציפות, רשפורד יחליף את השבדי? (21:45, ספורט 1)

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) עם אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
קונטה ומוריניו התעמתו במפגש הקודם/רויטרס

שלב רבע גמר הגביע האנגלי יגיע מחר (שני, 21:45, ספורט 1 ו-HD) לסיומו עם משחק גדול בו תארח צ'לסי, מוליכת הפרמיירליג את האקס ז'וזה מוריניו ומחזיקת הגביע המכהנת, מנצ'סטר יונייטד.

הבלוז מטיילים לאליפות שנייה תוך שלוש שנים, לא הפסידו כבר עשרה משחקים בכל המסגרות ובסך הכול, ספגו שני הפסדים (אחד מהם בגביע הליגה) ב-25 המשחקים האחרונים. גם יונייטד מחזיקה במאזן של עשרה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, אבל בליגה היא נעצרה עם 1:1 ביתי מול בורנמות' שהשאיר אותה שבוע נוסף תקועה במקום השישי ואילו בליגה האירופית ביום חמישי, היא עבדה קשה בדרך לתיקו חוץ מול רוסטוב.

הקבוצה של מוריניו מגיעה לא רק עייפה, אלא גם חסרה את זלאטן איברהימוביץ' המורחק ותנסה להפתיע בסטמפורד ברידג', שם חטפה 4:0 מהדהד באוקטובר. מרקוס רשפורד צפוי לפתוח על חשבונו של השבדי, כאשר את החלק הקדמי ישלימו הנריך מחיטריאן, פול פוגבה ואנתוני מרסיאל. אצל צ'לסי, ניית'ן אייק עשוי לקבל מקום בהרכב. יונייטד לא ניצחה את צ'לסי באף מסגרת מאז אוקטובר 2012, רצף של 11 משחקים בסך הכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully