וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: תומר קשטן לא צפוי להמשיך בעונה הבאה, סילבס או תורג'מן יגיעו?

12.3.2017 / 8:12

אחרי ההפסד להפועל כפר סבא, הלכלוך במועדון הצפוני יוצא החוצה: מתיחות שררה בין חלק מהשחקנים לבין המאמן בחודשים האחרונים: "היה עדיף שלא יפרשן בטלוויזיה ערב לפני המשחק". שרצקי היה שמח לצרף את מאמן הפועל רעננה בעונה הבאה, גם שמו של בן שמעון עלה

תומר קשטן מאמן עירוני קרית שמונה. ג'יני
"איך הוא הגיע למצב של מתיחות?". קשטן/ג'יני

אכזבה גדולה נרשמה אמש (שבת) אצל אנשי עירוני קרית שמונה לאחר ההפסד 2:1 להפועל כפר סבא שקבע כי הקבוצה תשחק בפלייאוף התחתון. לאחר ההפסד, במשך כחצי שעה, הסתגרו השחקנים המאוכזבים בחדר ההלבשה: "אם היו אומרים לנו שניצחון בשני שערים על הפועל כפר סבא יבטיח פלייאוף עליון היינו קונים את זה", אמר שחקן בקבוצה. "בכל מקרה, אחרי שנראינו כך מול הפועל כפר סבא ובכלל בתקופה האחרונה אנחנו לא ראויים להיות בפלייאוף העליון".

המאמן תומר קשטן ספג ביקורות על כך שלא פתח עם הרכב התקפי יותר, וכן על כך שלא הצליח "להביא" את שחקניו למשחק המכריע. "בין לא מעט שחקנים לבין קשטן שררה מתיחות בחודשים האחרונים", אמר אחד השחקנים. "הם צריכים לשאול את עצמם אם זה השפיע עליהם, ואם כן זה רע מאוד. בכל מקרה, תומר צריך לבדוק מדוע היו לא מעט שחקנים שבכלל הגיעו למצב שכזה מולו".

עוד בנושא

תומר קשטן: "אכזבה גדולה", אלי אלבז לא חגג עם חבריו
הפועל כפר סבא הפתיעה עם 1:2 בחוץ מול עירוני קרית שמונה

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
שרצקי היה שמח אם הוא היה מגיע. סילבס/ברני ארדוב

אגב, חלק מהשחקנים ביקרו את המאמן גם על כך שערב המשחק הוא שימש כפרשן במשחק בין יובנטוס למילאן. "זה לא שתומר עלה לשחק אבל זה גם מעיד על משהו", אמר שחקן אחר. "היה עדיף גם אם זה למראית עין שלא יעשה את זה". יש לציין כי קשטן, במקביל לעבודתו כעוזר מאמן ולאחר מכן כמאמן ראשי בעירוני קרית שמונה, שימש כפרשן באישורו של הבעלים איזי שרצקי, שהבהיר לא פעם שהדבר לא מפריע לו.

בכל מקרה, נראה שקשטן לא צפוי להמשיך בעונה הבאה כשבקבוצה ימנו מאמן חדש במקומו. בשלב זה עדיין אין מועמדים להחליפו אך גורמים במועדון ציינו כי שרצקי היה שמח לראות את מאמן הפועל רעננה חיים סילבס על הקווים, ואילו גורמים נוספים בקבוצה היו רוצים לראות דווקא את רן בן שמעון חוזר. גם מאמן בית"ר תל אביב רמלה עמיר תורג'מן עשוי להגיע. לפני שמינה את סלאח חסארמה, שרצקי פנה לתורג'מן בזמנו, שהעדיף להישאר במכבי תל אביב. אם הבעלים לא יצליח להחתים את סילבס הוא ינסה לצרף את תורג'מן.

"העונה נגמרה וזה מתסכל מאוד", אמר אחד השחקנים. "יהיה קשה מאוד עבורנו לשחק עכשיו בפלייאוף התחתון. גם זה לא יעניין קבוצות אחרות שאולי מתעניינות בשחקנים וגם המשחקים מבחינתנו יהיו לפרוטוקול".

הקשר שלומי אזולאי מתח את השריר האחורי ויעבור בדיקה לבירור חומרת הפציעה. עודד אלקייפ צפוי להיות מורחק לפחות לשני משחקים. השופט דניאל בר נתן יציין בדו"ח השיפוט את הטענה שאלקיים תקף מילולית את צוות השיפוט. השחקן מכחיש שהתכוון לשופט אך נגדו עומד עונש של הרחקה על תנאי משני משחקים והוא צפוי שלא לשחק במשחקים הקרובים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully