וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בבייסבול: ישראל ניצחה 1:4 את קובה בפתיחת השלב ה-2

12.3.2017 / 8:22

מסרבים לעצור: הכחולים-לבנים פתחו את בית ה' בדיוק בדרך בה סיימו את הסיבוב הקודם. עם שתי ריצות באינינג השישי והתעלות של ג'וש זייד המגיש בשמיני, ישראל התקרבה לחצי גמר הטורניר

שחקני נבחרת ישראל בבייסבול. Matt Roberts, GettyImages
לא עוצרים. שחקני נבחרת הבייסבול/GettyImages, Matt Roberts

מסע הקסם של נבחרת ישראל בבייסבול בהופעתה ההיסטורית באליפות העולם נמשך. הבוקר (ראשון), פתחה ישראל את הופעותיה בשלב השני (שמונה הגדולות), שנערך בטוקיו, עם ניצחון גדול 1:4 על נבחרת קובה החזקה. המשמעות: ניצחון נוסף באחד משני המשחקים שנותרו לנבחרת בשלב הזה, מול הולנד או יפן, עשוי להספיק להעפלה לחצי הגמר.

המשחק נפתח ברגל שמאל עבור ישראל, כאשר כבר באינינג השני ירה אלפרדו דספאיינה להומראן, שהעלה את קובה ליתרון 0:1. הקובנים איימו להכניס ריצות נוספות בהמשך האינינג, אך ישראל יצאה ממנו עם נזק מינימלי והצליחה להשוות ל-1:1 באינינג הרביעי עם דאבל של ריאן לאוורנוואי, שלפני המשחק קיבל את פרס ה-MVP של השלב הראשון.

עוד בנושא:

כוכב נבחרת הבייסבול: "יכולים לייצג את ישראל, לא לרצות את כולם"

ריאן לאוורנוואי נבחרת ישראל בבייסבול. Matt Roberts, GettyImages
ה-MVP של השלב הראשון ממשיך ליהנות מאליפות מוצלחת. לאוורנוואי/GettyImages, Matt Roberts

האינינג השישי היה הרגע הגדול של נבחרת ישראל. תחילה היה זה זאק בורנסטיין, שעם חבטת סינגל הצליח להכניס הביתה את טיי קלי ולאחר מכן, דאבל של בלייק גיילן אפשר לנייט פריימן להגיע לבסיס הבית ולקבוע 1:3. ישראל מילאה את הבסיסים, אבל קובה מנעה ממנה לייצר עוד ריצות באינינג הזה.

הדרמה עברה לאינינג השמיני, כאשר הפעם היה זה תורם של הקובנים למלא את הבסיסים ולאיים במהפך, אלא שג'וש זייד, שסגר משחקים היטב עבור ישראל עד כה, עלה להגיש ועשה את העבודה היטב, כשהוא מצליח לצאת מהבלגן מבלי לספוג אף ריצה. בתחתית האינינג השמיני, דאבל של לאוורנוואי ובאנט מוצלח מצק גיילן הכניסו הביתה את בורנסטיין, שהעלה את ישראל ל-1:4.

המשחק הבא של נבחרת ישראל יהיה מחר (שני, 12:00, FOX), מול נבחרת הולנד, אותה ניצחו הכחולים-לבנים 2:4 במשחק האחרון של השלב הקודם. ניצחון נוסף על ההולנדים יציב את ישראל במרחק נגיעה מחצי הגמר. ברביעי (12:00, FOX), ישראל תפגוש את יפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully