וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת טוענים: השופט בברצלונה קילל את שחקני פריס סן ז'רמן

הסערה לא נרגעת: בפריס מדווחים שבנוסף להחלטות הרעות שופט המשחק בקאמפ נואו גם קילל את שחקני פ.ס.ז' "פאק יו", וספרו 13 שגיאות מכריעות. וגם: העצומה לקיום משחק חוזר תופסת תאוצה. וגם: הפציעה ה"מסתורית" של ניימאר סביב התאריך הבעייתי

צילום מסך

בצרפת, כמו בכל עולם הכדורגל, ממשיכים לעסוק במשחק הגדול מהשבוע שעבר, שבו ברצלונה הביסה 1:6 את פריס סן ז'רמן והשלימה מהפך אדיר בשמינית גמר ליגת האלופות אחרי שהפסידה 4:0 במשחק הראשון. הצרפתים מסרבים להירגע מהחלטות השיפוט השנויות במחלוקת של השופט דניז אייטקין, וכעת "לה פריסיאן" מפרסם שהשופט לא רק קיפח את האורחים, אלא אף התנהג בגסות כלפי שחקני פריס סן ז'רמן לכל אורך המשחק.

עוד בנושא
ראשון בספרד: ברצלונה תנסה לרדת לקרקע ולגבור על לה קורוניה
מהצלילה של סוארס עד ההצגה של זהבי: הפאשלות של השופט בקאמפ נואו
הסיפורים שאחרי הקאמבק: וראטי יגיש תביעה בעקבות פרשת ריהאנה, מסצ'ראנו חשף כיצד טר סטגן דחף את חבריו

על פי הדיווח, אייטקין, שהעניק שני פנדלים מפוקפקים לברצלונה ולא שרק לפנדלים גבוליים (עבירה על די מריה ונגיעת יד של מסצ'ראנו) קילל את שחקני סן ז'רמן ואמר להם "פאק יו" (לכו לעזאזל, בתרגום עדין) כשאלה ניסו למחות על ההחלטות שלו. כידוע, בסוף השבוע דווח כי באופ"א הוחלט שהשופט לא ישפוט יותר העונה בליגת האלופות בעקבות התצוגה שלו בקאמפ נואו.

אתמול אמר היו"ר אל חאליפי על החלטות השיפוט ש"אנחנו בהחלט לא מתכוונים להתחבא מאחורי זה, התנהלנו בצורה רעה מאוד במשחק, ואפילו גרוע יותר בשמונה הדקות האחרונות. אני לא נוהג לדבר על שופטים, אבל לא יכול שלא להרגיש שהתוצאה יכלה להיות אחרת עם שופט חד יותר. כולם ראו שהיה פנדל על די מריה שיכול היה להרוג את המשחק, וברור גם שלא היה פנדל על סוארס בסיום".

השופט דניז אייטקין במשחק של ברצלונה מול פריס סן ז'רמן. רויטרס
הוסיף חטא על פשע? השופט/רויטרס

בינתיים, יש מי שכבר קורא לקיים משחק חוזר. אוהדי פ.ס.ז' וריאל פתחו עצומה שרצה ברשת בימים האחרונים, וקוראת לקיים את המשחק בשנית בשל מה שהם מכנים "שיפוט מוטה באופן גס". יותר מ-300 איש כבר חתמו על העצומה, שמונה 13 טעויות "פטאליות" של השופט דניז אייטקין:

דקה 2 - גול של לואיס סוארס מעמדת נבדל

דקה 11 - פנדל שלא נשרק לחובת ברצלונה אחרי נגיעת יד של חבייר מסצ'ראנו ברחבה

דקה 23 - כרטיס אדום שלא ניתן לג'רארד פיקה אחרי עבירה ברוטלית

דקה 42 - ג'רארד פיקה חומק מכרטיס צהוב השני

דקה 45 - תוספת זמן של שלוש דקות למחצית הראשונה, ללא כל סיבה הגיונית

דקה 48 - שריקה מפוקפקת לפנדל על ניימאר

דקה 54 - צלילה של ניימאר ברחבה, שלא מזכה אותו בכרטיס צהוב

דקה 64 - עבירה גסה של ניימאר עוברת ללא כל התייחסות

דקה 78 - נגיעת יד של ג'רארד פיקה ברחבה, השופט שוב מתעלם

דקה 89 - לואיס סוארס צולל ברחבה, השופט פוסק על פנדל

דקה 90 - תוספת זמן "מוגזמת" של חמש דקות

דקה 92 - סוארס נחלץ מכרטיס צהוב שני, אחרי עוד התחזות ברחבה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ברצלונה לואיס סוארס חוגג. רויטרס
התחזה יותר מדי פעמים? סוארס/רויטרס

ברצלונה תשחק היום בחוץ נגד דפורטיבו לה קורוניה (17:15, ערוץ 50), ותיאלץ להסתדר בלי ניימאר, שנפצע במשחק מול הצרפתים. שחקני ברצלונה קיבלו מנוחה ביום שישי, אבל ניימאר לא הצליח להתאמן עם חבריו בשבת ובקבוצה החליטו שלא לסכנו. גם ראפיניה הפצוע ייעדר, ושני הברזילאים מצטרפים לאלש וידאל וז'רמי מתיו.

ברצלונה אומנם כבשה 21 שערים מול דפורטיבו בארבעת משחקיה האחרונים בריאזור, אבל לה קורוניה לא הפסידה בשלושת משחקיה האחרונים, ולמאמן לואיס אנריקה לא נותר אלא להזהיר מאופוריה אחרי הניצחון ההרואי בליגת האלופות. "כולנו יודעים שכלום עוד לא הוכרע", אמר המאמן, "עדיין נותרו שמונה קבוצות בליגת האלופות, המאבק בליגה הוא עדיין מול שתי קבוצות, וגם בגמר הגביע נפגוש יריבה. יכול להיות שלא יהיה לנו אף תואר, ויכול להיות שנזכה בשלושה. אנחנו לא יכולים למדוד את ההצלחה שלנו, אלא רק בסוף העונה. כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה להתרכז במשחק מול דפורטיבו.

"אין ספק שהמשחק מול פ.ס.ז' הוא מכשול עבורנו, מכשול שנצטרך לעבור. אבל יש לי ביטחון בחוכמה ובניסיון של השחקנים שלי. הם יודעים שעדיין נותרו עוד הרבה משחקים. אפריל יהיה חודש מפלצתי, עם תשעה משחקים והרבה מאוד על הפרק".

מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה. GettyImages
חייבים להירגע. לואיס אנריקה וברצלונה/GettyImages

מה כואב לניימאר?

* ב-8 במרץ 2015, ניימאר פספס את ה-1:6 על ראיו וייקאנו בגלל צהובים.

ב-3 במרץ 2016, ניימאר ספג צהוב בדקה ה-87 של ה-1:5 על ראיו וייקאנו. המשמעות: הוא היה מושעה מהמשחק הבא של בארסה, מול אייבר.

היום, ב-12 במרץ, ניימאר לא בסגל למשחק של בארסה מול דפורטיבו לה קורוניה.

אז מה קורה סביב התאריך הזה, שגורם לניימאר להחמיץ משחקים? לאחותו של ניימאר, רפאלה, שקרובה אליו מאוד, יש יום הולדת ב-11 במרץ והוא משתדל לא לפספס את האירוע. העונה הוא לא "הצליח" לגרום לעצמו להיות מושעה, אז הבוקר צצו לפתע כאבי בטן ונחשו מה? ניימאר שוב פנוי לחגיגות. לכאורה, הכל לכאורה כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully