וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: אנג'ליק קרבר שייטה לסיבוב השלישי, גם דומיניק תים

הגרמנייה, שתעלה אל המקום הראשון בעולם אחרי הטורניר, ניצחה את חברתה פטקוביץ' 2:6, 1:6. האוסטרי הרשים עם 2:6, 4:6 מול שארדי הצרפתי. נישיוקה הפתיע את קרלוביץ' עם 4:6, 3:6

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. GettyImages
ניצחון מרשים על חברה טובה. קרבר/GettyImages

טורניר אינדיאן וולס אצל הגברים והנשים נמשך הערב (שבת) עם הרבה משחקים מסקרנים מאוד.

גברים

דומיניק תים פתח את הטורניר ברגל ימין. האוסטרי ניצח 2:6, 4:6 את ז'רמי שארדי (80 בעולם) אחרי שעה ועוד 14 דקות. האוסטרי פיגר 2:0 בפתיחת המערכה השנייה, אבל התעשת מהר, שבר בחזרה ועלה לסיבוב השלישי.

יושיהיטו נישיוקה היפני בן ה-21 הצליח לרשום הישג גדול מבחינתו. נישיוקה, שנכנס להגרלה הראשית כלאקי לוזר אחרי שהפסיד בסיבוב האחרון במוקדמות, הפתיע את איבו קרלוביץ' (21 בעולם) עם 4:6, 3:6 אחרי שעה ועוד 20 דקות. היפני הצליח להציל שבע אפשרויות שבירה שהיו לקרלוביץ' מול הסרב שלו.

נשים

המדורגת שנייה בעולם, שתחזור אל המקום הראשון אחרי הטורניר, אנג'ליק קרבר פתחה את הטורניר בסיבוב השני עם מפגש מול חברתה הטובה ובת ארצה אנדראה פטקוביץ' (79). קרבר הצליחה לעשות את העבודה אחרי פחות משעה עם 2:6, 1:6 מרשים מאוד וכשהיא שוברת את פטקו חמש פעמים במהלך המשחק ומצילה כל אחת מארבע אפשרויות השבירה שהיו ליריבה שלה.

קרלה סוארס נבארו המשיכה בשנה המאכזבת שלה. הספרדייה, המדורגת 24 בעולם, הודחה כבר בסיבוב השני באינדיאן וולס אחרי הפסד 6:3, 7:5 לקטרינה סיניאקובה הצ'כית בת ה-20, המדורגת 42 בעולם. קרוליין ווזניאקי טיילה לסיבוב השלישי עם 3:6, 0:6 מרשים מאוד מול מגדה לינט הפולנייה (80) שעשתה את הדרך מהמוקדמות. פאולין פרמנטייה (62) הפתיעה עם 2:6, 3:6 את יוליה פוטינצבה הקזחית (31).

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. GettyImages
דומיניק תים הרשים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully