וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות בסכנין, אבוקסיס: "פלייאוף עליון בעונה כזו? זה מדהים"

השחקנים רקדו ושרו על כר הדשא ובחדר ההלבשה. אבוקסיס: "בתחילת העונה סימנו אותנו כמועמדים לירידה". על עתידו במועדון: "אני מאוד נהנה פה, נשב השבוע ואני מאמין שיהיה בסדר"

יוסי ציפקיס

בבני סכנין חגגו במשך דקות ארוכות את הבטחת המקום בפלייאוף העליון אחרי ה-0:0 הערב (שבת) נגד הפועל תל אביב. הקבוצה של יוסי אבוקסיס לא סיפקה משחק גדול, אבל השלימה את העבודה עם כרטיס לפלייאוף העליון זו השנה השנייה ברציפות.

עוד בנושא:

סכנין הבטיחה את המקום בפלייאוף העליון אחרי 0:0 נגד הפועל תל אביב
נקבע סדר משחקי הפלייאוף העליון

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס. יוסי ציפקיס
הישג יוצא מן הכלל. אבוקסיס/יוסי ציפקיס

אבוקסיס אמר בסיום: "זה יום מדהים בשבילנו. כשהתחלנו את העונה אמרו שנהיה בין 3-4 הקבוצות שיילחמו נגד הירידה. בשנה כזו לעלות לפלייאוף העליון, שנה אחרי שנה, זה פשוט מדהים. התחלנו לא טוב, אבל האנשים פה בסכנין מדהימים. התעשתנו למרות הפתיחה הלא טובה, נתנו לי לעבוד בדרך שלי ואני מאוד שמח. מגיע קרדיט גדול להנהלה".

על עתידו במועדון אמר המאמן: "אני מאוד נהנה פה, נשב בשבוע הקרוב וכשיהיה מה להודיע - נודיע. אני מאמין שכשאתה נהנה ממשהו, אל תוותר עליו. אני לא מוותר, נשב ואני מקווה שנסתדר. אני מאוד מסתדר עם ההנהלה פה ויש לזה חלק מאוד חשוב במחשבה שלי לגבי העונה הבאה. אני מאמין שיהיה בסדר".

על היריבה: "אם הפועל תל אביב תשחק כמו שהיא שיחקה היום, היא לא תרד ליגה. יש לה שחקנים טובים. גדלתי שם מגיל שמונה וחצי, אני תמיד אוהב את המועדון הזה, לא משנה איפה אהיה ואיפה אאמן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully