וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר קשטן: "אכזבה גדולה", אלי אלבז לא חגג עם חבריו

מאמן קרית שמונה מאוכזב אחרי ההפסד 2:1 הביתי לכפר סבא. אלקיים אמר לשופט הרביעי שבר נתן "אפס" ויעמוד לדין. חלוץ הירוקים זעם שלא קיבל גיבוי אחרי עימות עם מאטוביץ' וירד אל חדר ההלבשה

תומר קשטן מאמן עירוני קרית שמונה. ג'יני
מאוכזב/ג'יני

עירוני קרית שמונה ספגה הערב (שבת) הפסד מאכזב מאוד. הצפוניים הפסידו 2:1 בבית להפועל כפר סבא במסגרת המחזור ה-26 והאחרון בעונה הסדירה בליגת העל וסיימו במקום השביעי שמוביל אל הפלייאוף התחתון. השופט דניאל בר נתן ציין בדו"ח שלו שמגן קרית שמונה עודד אלקיים אמר לשופט הרביעי שהוא, בר נתן, "שופט אפס" ו"הכי חלש בליגה". אלקיים צפוי לעמוד לדין.

חלוץ הפועל כפר סבא אלי אלבז, שכבש את השער היקר של קבוצתו בקרית שמונה, לא חגג בסיום על כר הדשא עם חבריו לקבוצה ועם מעט האוהדים שהגיעו לצפון. אלבז שלא זוכה לאשראי מהמאמן אלי כהן זעם על כך שדקות ספורות לפני כיבוש השער, הספסל של כפר סבא בראשות אלי כהן גיבה את דושאן מאטוביץ' שהתעמת איתו. החלוץ כעס מאוד וירה מספר מילים לעבר ספסל הקבוצה כשהוא טוען שבמקום לגבות אותו, מאשימים אותו כל הזמן. עוזר המאמן מסאיי דגו עוד ניסה להשאיר את אלבז על הדשא לחגוג עם האוהדים אבל הוא כאמור התעקש לרדת מייד לחדר ההלבשה.

מאמן עירוני קרית שמונה תומר קשטן אמר: "זו אכזבה גדולה, תיקו והפסד זה אותו דבר בשבילנו. הימרנו על התקפה ושילמנו על זה ביוקר. לא ניצלנו את המצבים שהיו לנו כשהובלנו 0:1 ושילמנו מחיר יקר וזה בהחלט מאכזב. במחצית השנייה ייצרנו לא מעט מצבים, לא השכלנו להבקיע את השני שהיה הופך את המשחק לקל יותר מבחינתנו. כפר סבא יצאה אחרי שספגה את השער כי לא היה לה מה להפסיד. זה מאכזב. כספורטאים, נשאף להציג יכולת טובה ולהשיג כמה שיותר נקודות בפלייאוף התחתון. ברוב המחזורים האחרונים היינו במקום שמוביל לפלייאוף העליון, אבל נצטרך להיראות טוב. מה שחשוב הוא ההצלחה של קרית שמונה, אמרתי את זה גם בתחילת השבוע הנוכחי. העניין האישי שלי ממש לא מעניין אותי עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully