וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "חייבים לשחק טוב יותר", רמי הדר מאושר

11.3.2017 / 21:02

מאמן הפועל ירושלים בא בטענות לשיפוט אחרי ההפסד 83:70 להפועל תל אביב והודה: "הדבר הטוב היחיד הוא שקיבלנו את בר טימור בחזרה". רמי הדר: "זה ניצחון של השחקנים, לא שלי"

ארבעה ימים לפני שהיא מוציאה לדרך את סדרת חצי גמר היורוקאפ מול ולנסיה, הפסידה הערב (שבת) הפועל ירושלים 83:70 להפועל תל אביב בדרייב אין. בסיום התלונן סימונה פיאניג'אני בפני השופט עומר אסתרון על השיפוט במשחק. במסיבת העיתונאים אמר המאמן המפסיד: "לא שיחקנו מספיק טוב הערב, החטאנו הרבה זריקות. זה לא היה קל מהרבה סיבות ואנחנו משלמים על זה, במיוחד בליגה. כשמשחק הוא עם הרבה מגע, מגע בלתי ייאמן, השחקנים שלי מאבדים את זה לפעמים. היינו בלי יותם. הדבר הטוב היחיד מהמשחק הזה שהחזרנו את בר בחזרה ושיצאנו בלי פציעות, אפשר לנסוע עם סגל מלא".

פיאיניג'אני הביט קדימה ואמר: "אנחנו יודעים שנצטרך לעשות קצת יותר כדי לנצח בוולנסיה. יש לנו ביטחון, ולפעמים אותם שחקנים משחקים ביכולת שונה. זה משהו שקשור לריכוז, וזה לא אותו דבר בכל משחק, אני יכול לקבל את זה. הביטחון של השחקנים יישאר אותו דבר. יש לנו את הסגל הכי קצר בין קבוצות הטופ 8 ביורוקאפ. אנחנו במקום החמישי והפסדנו יותר מדי משחקים בליגה, אבל זה מה שאנחנו צריכים לקחת בחשבון. חייבים לשחק טוב יותר. המטרה שלנו היא להגיע לפיינל פור, ואם השחקנים שלנו יגיעו בריאים, אז אנחנו נהיה במצב טוב יותר. יש לנו יותר בעיות בליגה מאשר באירופה. להפועל תל אביב היה יותר רצון לשחק את המשחק הזה".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 70:83 את הפועל ירושלים

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
מתוסכל. פיאניג'אני/קובי אליהו

מנגד, רמי הדר השיג קצת אוויר לנשימה וסיכם: "ראינו רוח, החבר'ה נלחמו. פגענו במקומות שהלכנו אליהם, אבל זה מתחיל מהאנרגיות, מהאינטנסיביות, אני מוריד את הכובע בפני השחקנים, זה ניצחון שלהם לא שלי. מארק ליונס שיחק פצוע, על רגל אחת. רביב עשה שיקום ארוך, כמו שאתם מכירים אותו, הוא מקצוען שעובד קשה, זה היה ברור שייקח קצת זמן, בשני המשחקים הקודמים הוא עשה התקדמות, היום שיחק כמו שאני רוצה לראות אותו. מאוד שקול ואינטנסיבי. אני נהנה לראות את תומר גינת ביומיום, הוא עושה התקדמות וכיף לראות אותו. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו, לא צריך להיות בדאון גדול מדי כשמפסידים ולא להפוך את זה לחגיגות כשמנצחים. יש עוד סיבוב שלם, המלחמה על הפלייאוף תתקיים אם לא נעשה כמה ניצחונות ברציפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully