וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו הודיעה: למרקוס אולדריג' ייעדר עד הודעה חדשה בגלל בעיות בלב

בשורה מאכזבת לספרס: אחד מכוכבי הקבוצה סובל מהפרעות בקצב הלב ולא ברור מתי יחזור: "הדבר הנכון הוא לשבות מפעילות". סן אנטוניו במאבק צמוד עם גולדן סטייט על המקום הראשון במערב

שחקן סן אנטוניו ספרס למרקוס אולדריג'. AP
רק בריאות. אולדריג'/AP

הודעה דרמטית ב-NBA: סן אנטוניו הודיעה היום (שבת) שכוכב הקבוצה למרקוס אולדריג' ייעדר עד הודעה חדשה בעקבות בעיות לב. הספרס מסרו כי במהלך בדיקות נמצאו אצל הפורוורד הפרעות בקצב הלב, ו"כל הצדדים החליטו כי כעת הדבר הנכון עבור למרקוס הוא לשבות מפעילות עד לבדיקות נוספות ועד שהתוצאות הבדיקות יושלמו. הקבוצה תספק עדכונים לכשיהיו". על פי הדיווחים, בקבוצה לא יודעים עד כמה מסוכן המצב ולא מתכוונים לקחת סיכונים: "הבריאות של למרקוס מעל לכל".

ההודעה של סן אנטוניו

סן אנטוניו כעת במירוץ צמוד עם גולדן סטייט בקרב על המקום הראשון במערב, והיעדרותו של הפורוורד היא כמובן בשורה מאכזבת לקבוצה. העונה הוא מעמיד ממוצעים של 17.3 נקודות, 7.4 ריבאונדים ו-1.1 חסימות למשחק.

סן אנטוניו במאזן 14:50, כשהיא במרחק 1.5 משחקים מגולדן סטייט (13:52), כשהשתיים נפגשות הלילה בטקסס. גולדן סטייט תגיע למשחק בלי קווין דוראנט הפצוע, והמאמן סטיב קר כבר הודיע שסטף קרי, דריימונד גרין, אנדרה איגודלה וקליי תומפסון יקבלו מנוחה ולא ישותפו עקב עומס המשחקים (שבעה משחקי חוץ בשמונה משחקים). סן אנטוניו תשחק בלי קוואי לאונרד (זעזוע מוח), טוני פארקר וכעת גם בלי אולדריג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully