וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אליס שלזינגר זכתה במדליית זהב בגרנד סלאם באקו

הישראלית שמייצגת את בריטניה עלתה אוטומטית לחצי הגמר בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג, וניצחה את שני הקרבות שלה באזרבייג'אן עם איפונים. קליעה: סרגיי ריכטר לא עלה לגמר אליפות אירופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד מדליה לאוסף. אליס שלזינגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליס שלזינגר זכתה היום (שבת) במדליית זהב בתחרות הג'ודו של גרנד סלאם באקו באזרבייג'אן. הישראלית שמייצגת בשנים האחרונות את בריטניה, קיבלה מסלול נוח למדי בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג, בה השתתפו רק שבע מתחרות. שלזינגר הייתה היחידה שעברה אוטומטית לחצי הגמר, שם ניצחה עם איפון אחרי כשלוש דקות את האזרית חנים חוסיינובה. בגמר פגשה שלזינגר את אנדריאה לסקי הסלובנית, וגם אותה ניצחה עם איפון.

זהו תואר שני רצוף של שלזינגר בבאקו, אחרי שקטפה את מדליית הזהב שם גם בשנה שעברה.

המשלחת הישראלית אספה אתמול חמש מדליות, כאשר טל פליקר זכה במדליית זהב בקטגוריית משקל עד 66 ק"ג וגם נועה מינצקר, שירה ראשוני, ברוך שמאילוב ותמנע נלסון לוי עלו על הפודיום עם מדליות ארד.

קליעה: ריכטר פספס גמר

סרגיי ריכטר היה רחוק חצי נקודה מהעפלה לגמר אליפות אירופה ברובה אויר אולימפי במאריבור, סלובניה. אלוף אירופה 2013 במקצוע זה ירה 625.3 נקודות ודורג לבסוף 11. ריכטר בן ה-27 נמצא בכושר טוב עם תחילת הקמפיין שלו לאולימפיאדה שלישית ברציפות, ויש לו כבר גמר אחד לרקורד השנה, אולם הפעם הוא נשאר מחוץ ל-8 הראשונים בגלל חצי נקודה.

ישראל מסיימת בזאת הופעתה באליפות אירופה לנשק אויר, כשגולת הכותרת היא ההופעה המפתיעה של טל אנגלר בת ה-18 בגמר לנשים עד גיל 20 ברובה אויר עם שיא ישראלי חדש, הן לנערות והן לבוגרות. חניכתו של הקלע האולימפי הוותיק, גיא סטריק, מצטרפת בכך למאבק על כרטיס לאולימפיאדת טוקיו 2020 לאחר שסיימה במקום ה-6 בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully