וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מכבי ראשון לציון תפתיע ביד אליהו?

אחרי הניצחון על מילאנו תארח מכבי תל אביב את האלופה (21:05, ספורט 5) שמחפשת ניצחון ראשון תחת ברנר. בכורה לקמרון לונג. מכבי חיפה תארח את הפועל אילת, עירוני נהריה את גלבוע/גליל

צ'ארלס תומאס שחקן מכבי ראשון לציון (ימין) עם שמוליק ברנר. ברני ארדוב
ברנר/ברני ארדוב

משחקי המחזור ה-22, הנועל את משחקי הסיבוב השני בליגת העל, יימשכו מחר (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים. אחרי ניצחון היורוליג על מילאנו, תנסה מכבי תל אביב להמשיך במומנטום נגד מכבי ראשון לציון (84:93 למכבי תל אביב בראשון לציון בסיבוב הראשון) שמחפשת ניצחון ראשון תחת שמוליק ברנר. בהתמודדות בין שתי קבוצות בעלייה תארח מכבי חיפה את הפועל אילת (85:93 לחיפה באילת בסיבוב הראשון) ובעין שרה תרצה עירוני נהריה לרשום ניצחון שלישי ברציפות כשתארח את גלבוע/גליל (62:106 לנהריה בגן נר בסיבוב הראשון).

שחקני מכבי תל אביב דווין סמית', קולטון אייברסון. לירון מולדובן
חוזר לליגה. סמית'/לירון מולדובן

מכבי תל אביב - מכבי ראשון לציון (21:05, ספורט 5)

אחרי תקופה רעה של הפסדים בכל המסגרות מכבי תל אביב רשמה ביום חמישי ניצחון ביורוליג, שאמנם לא ישנה או ימתיק את העונה הרעה שעוברת על הצהובים באירופה, אך נותן לשחקנים ולצוות המקצועי תחושה טובה יותר לקראת המשך המשחקים במסגרת המקומית. לעומת הסגל שהפסיד בגלבוע/גליל בשבוע שעבר יקבלו הצהובים את ג'ו אלכסנדר ודווין סמית' בחזרה, אחרי שהשניים שיחקו ולא הרשימו נגד מילאנו. דיימון סימפסון מהמצטיינים במשחק האחרון, עדיין לא נרשם למסגרת המקומית, כך שעמדת הסנטר של הצהובים תאוייש על ידי קולטון אייברסון ואיתי שגב. הקבוצה של איינרס בגאצקיס כבר הבטיחה את המקום הראשון בתום הסיבוב השני, אך תרצה להגדיל את הפער מהפועל חולון שנמצאת לא רחוק ממנה.

גם שינוי המאמן שערכה מכבי ראשון לציון לא עזר לכתומים שרשמו הפסד ליגה למכבי חיפה, והתדרדרו למקום התשיעי בטבלה, מקום שבתום הסיבוב השלישי ישלח אותם אל מחוץ לרבע גמר הפלייאוף. הכתומים ערכו השבוע שינוי נוסף בסגל כשצירפו את הגארד האמריקאי קמרון לונג מסטיאווה בוקרשט, והוא יערוך את הופעת הבכורה שלו ביד אליהו על חשבונו של פטריק ריצ'רד הפתוח. מי שימשיך להעדר בשורות ראשון לציון הוא אבי בן שימול, כשאת מקומו יתפוס עודד ברנדווין, שערך בכורה סבירה בשבוע שעבר. הכתומים ינסו להמנע מרצף ההפסדים הארוך ביותר שלהם העונה בליגה, שצפוי להשאיר אותם במקום התשיעי בתום הסיבוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עוז בלייזר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יספק עוד הצגה? בלייזר/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה - הפועל אילת (19:35, משולב בספורט 5)

הניצחון היפה שהשיגה מכבי חיפה בשבוע שעבר הקפיץ את הקבוצה של עופר רחימי עד המקום השביעי בטבלה, כשהיא יודעת שאם תצליח לגבור על אילת בביתה, והפועל תל אביב תפסיד להפועל ירושלים, היא תתפוס את המקום השישי בתום הסיבוב השני ותזכה למשחק ביתי נוסף בסיבוב השלישי. מי שהפתיע לטובה בשורות הירוקים הוא קווין פינקני ששיפר את מצבת הנקודות שלו בכל אחד מששת המשחקים שלו עד כה בישראל ובמועדון מאמינים שבתוספת שחקן פנים נוסף, הקו הקדמי הירוק לא יפול מזה של אף קבוצה בליגה. ווילי וורקמן, שלא שיחק מאז המחזור ה-14, עשוי לשוב לסגל.

הפועל אילת מגיעה לרוממה אחרי פגרה כפויה. המשחק האחרון של הקבוצה של עודד קטש היה לפני שבועיים נגד מכבי אשדוד בחוץ, כשהמשחק שלהם במחזור הקודם נגד הפועל ירושלים הוקדם. באילת יצאו לפגרה עם הפסד ליגה אחרי שישה ניצחונות רצופים, ובקבוצה מקווים לחזור למוטב נגד חיפה, כשבמהלך השבוע האחרון ערכו משחק אימון נגד נבחרת העתודה אותו ניצחו בקושי בנקודה אחת. ניצחון של אילת עשוי להיות שווה מקום שלישי בתום הסיבוב השני, אך הפסד עלול לשלוח אותם אל המקום החמישי, ולהחזיר את הדרומיים למלחמה על הכניסה לפלייאוף.

ניק פאוסט עירוני נהריה. ברני ארדוב
נהריה רוצה להתאושש מהתבוסה באירופה. פאוסט/ברני ארדוב

עירוני נהריה - הפועל גלבוע/גליל (19:30, משולב בספורט 5)

למרות הניצחון בשבוע שעבר על מכבי קרית גת, התקופה האחרונה של עירוני נהריה רחוקה מלהיות משכנעת. הסגולים פיגרו באשקלון בפיגור משמעותי, ורק טעויות של המארחת נתנו להם את הניצחון. שלושה ימים לאחר מכן נהריה פתחה בצורה רעה מאוד את משחק רבע גמר היורופקאפ נגד טלקום בון, וכדי להעפיל לחצי הגמר יהיה עליהם למחוק ביום רביעי פיגור בן 21 נקודות. בינתיים ירצו בקבוצה לחבר ניצחון ליגה שלישי ברציפות, ולשמור לעצמם סיכוי ריאלי לסיים את הסיבוב השני במקום השישי, ולזכות במשחק ביתי נוסף. הפסד, ונהריה תסיים ככל הנראה במקום העשירי.

מחזור אחד לסיום הסיבוב השני מוצאת עצמה גלבוע/גליל במאזן ממנו הייתה מרוצה בתחילת העונה, במיוחד לאור העובדה כי רבים סימנו את הקבוצה כמועמדת בולטת לירידת ליגה. בשבוע שעבר גברו השחקנים של אריאל בית הלחמי על מכבי תל אביב בביתם, וכעת הם יודעים שהם במרחק ניצחון אחד בלבד מהמקום השישי בטבלה, והמלחמה על הפלייאוף מעולם לא נראתה קרובה מדי. בגלבוע מגיעים חדורי מוטיבציה למשחק לאחר שבסיבוב הראשון הושפלו בביתם על ידי נהריה שניצחה ב-44 הפרש, ומקווים למחוק את ההפסד הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully