וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מימר שוקל לפתוח עם שלושה בלמים נגד באר שבע

11.3.2017 / 13:32

מאמן הקבוצה מהבירה תירגל את דוד קלטינס לצד חסוס רואדה ודן מורי במרכז ההגנה, לקראת המפגש מול האלופה (ב', 21:00). אנטואן קונט טס לצרפת בניסיון להגיע להסדר במשפט התקיפה

שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונט. ברני ארדוב
מנסה להגיע להסדר. קונט/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים, שרון מימר, בוחן אפשרות לפתוח ביום שני בטרנר, מול הפועל באר שבע, עם שלושה בלמים כאשר דוד קלטינס יצטרף לחסוס רואדה ודן מורי. יחד עם זאת, המאמן גם מתרגל את האפשרות כי קלאודימיר פריירה וקלטינס ישחקו בקו אחד בקישור האחורי כאשר אריק סאבו ישחק לפניהם. כזכור, דן איינבינדר ייעדר בשל צהובים.

אנטואן קונט נעדר מאימוני אתמול והיום (שבת) לאחר שטס לצרפת לדיון מקדמי לקראת המשפט בו הוא מואשם בתקיפה. פרקליטיו של קונט מנסים להגיע להסדר ללא בית משפט אך ההערכה היא כי בסופו של יום המקרה יגיע לפתחו של בית המשפט בצרפת. קונט צפוי לחזור היום לישראל ולהשתתף באימון המסכם מחר.

המאמן שרון מימר יערוך מחר את האסיפה המסכמת, כאשר דגשים רבים יהיו על הכניסות של מאור מליקסון וטוני וואקמה מהכנפיים. בעונה שעברה וגם העונה בית"ר נוצחה על ידי באר שבע בכל משחקי הליגה ולא מצאה פתרונות להתקפה של ברק בכר.

שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "כולם יודעים מי זאת באר שבע בטרנר. נצטרך לעשות דברים אחרת אם נרצה לחזור משם עם ניצחון. שכטר חוזה וזה טוב, אבל אנחנו תלויים קודם כל באיך נעמוד ואיך נעשה לבאר שבע חיים קשים"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully