וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור כריסטיאן קרלסן: "העונה הזו היא סיוט, יש כאן לחץ אדיר"

רגע לפני המשחק הגורלי נגד הפועל רעננה (20:30, ספורט1), המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה התראיין בנורבגיה: "מרגיש שלמדתי פה בשנה יותר ממה שהייתי לומד בחמש שנים במקום אחר"

טור כריסטיאן קרלסן מנהל מקצועי מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
"למדתי פה הרבה". קרלסן/סוכנות ג'יני

מכבי חיפה תעלה הערב (20:30, ספורט1) לכר הדשא האצטדיונה הביתי למשחק קריטי מול הפועל רעננה, ותנסה להשיג כרטיס לפלייאוף העליון במחזור האחרון של העונה הסדירה. רגע לפני, המנהל הספורטיבי טור כריסטיאן, שצפוי להודיע על עזיבה לאחר המשחק, העניק ראיון במולדתו נורבגיה ודיבר על עתידו ועל העונה הקשה שהוא עובר עם הירוקים.

"התוכנית תמיד הייתה לדון על ההמשך בסיום העונה", אמר, "יש מספר גורמים, מקצועיים ואישיים, שצריך לשקול. הייתה לנו עונה קשה מאוד. ארבעה מאמנים שונים, 20 שחקנים שעזבו ו-13 שהגיעו, ארבעה מהם בינואר. התמודדנו גם עם פציעות. העונה הזו היא סיוט, אבל ידעתי שזה מה שיקרה כחלק מתהליך המהפך בסגל ובגלל חוסר היציבות. תפקדתי יותר כמנהל משברים מאשר כמנהל מקצועי".

על חילופי המאמנים: "כמובן שלא לקחתי את ההחלטות לבד, לכאן או לכאן. מאמנים פה מתחלפים בתדירות גדולה בהרבה מבאירופה. 10 מ-14 קבוצות כבר החליפו מאמן מתחילת העונה. יש כאן לחץ אדיר שאי אפשר להשוות למה שקורה באירופה".

"למדתי פה הרבה מאוד", הוסיף, "לא הייתי חווה את הדברים שחוויתי פה בשום מקום אחר. אני מרגיש שלמדתי פה בשנה יותר ממה שהייתי לומד בחמש שנים במקום אחר. חשוב להוסיף שמדובר במועדון נהדר ואני נהנה לעבוד בו. האנשים, הבעלים והצוות שלו מאוד חכמים".

עוד בנושא

מכבי חיפה: יעקב שחר וטור כריסטיאן קרלסן ייפגשו אחרי רעננה ויודיעו על פרידה
כוננות אקסים: הכותרות ביום שאחרי נפילת מכבי חיפה לפלייאוף התחתון
מכבי חיפה - הפועל רעננה: רוקאביציה לא כשיר. לוזון לשחקנים: "לא מתרגל הרכב, תהיו דרוכים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully