וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל וחמד מתקרבים לפרמיירליג: ברייטון הביסה 0:3 את דרבי

השחפים נצמדו לניוקאסל בפסגת הצ'מפיונשיפ בזכות שערים של קנוקר (5), בולדוק (43) ומארי (78). כיאל השלים 90 דקות, חמד נכנס כמחליף (79). צרפת: 0:3 למארסיי על אנז'ה, ניס במקום השני

שחקני ברייטון, בירם כיאל, תומר חמד. GettyImages
בדרך לליגה הבכירה? חמד וכיאל/GettyImages

המחזור ה-29 בליגה הצרפתית יצא לדרך הערב (שישי) עם ה-2:2 בין קון וניס ו-0:3 של מארסיי על אנז'ה. מונאקו תארח את בורדו בשבת ואילו פריס סן ז'רמן תנעל את המחזור כשתתארח אצל לוריין בראשון.

* ברייטון עשתה צעד נוסף אל עבר מה שעשוי להתברר כהעפלה לפרמיירליג, כשהביסו הערב 0:3 את דרבי קאונטי. בירם כיאל פתח והשלים 90 דקות בקישור, תומר חמד דווקא עלה מהספסל בדקה ה-79, ושניהם ראו את אנתוני קנוקר (7), סם בולדוק (43) וגלן מארי (78) כובשים לזכות השחפים, שנצמדו לניוקאסל בפסגת הצ'מפיונשיפ עם 77 נקודות.

שחקן קון יאן קראמו. רויטרס
ניצל שתי טעויות כדי לכבוש. קראמו/רויטרס

ניס - קון 2:2

בשורה טובה ובשורה רעה עבור אוהדי ניס. הרעה: קבוצתכם האהובה נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. הטובה: היא חזרה מפיגור 2:0 ועלתה, זמנית, למקום השני על חשבון פריס סן ז'רמן. בדקה ה-36 ונסן בסאט פרץ באגף ימין והגביה למרכז, איבן סנטיני התרומם מעל כולם ונגח נהדר לפינה ופנימה כדי לקבוע 0:1, עם שערו החמישי העונה בנגיחה (יותר מכל שחקן אחר בליגה הצרפתית). בדקה ה-50, כובש השער הראשון, סנטיני, שלח כדור אדיר על 40 מטרים ליאן קראמו, שניצל יציאה מזעזעת של השוער וטעות קשה מאוד של דאנטה כדי לגלגל מתוך הרחבה את השני של קבוצתו.

אלא שניס לא נכנעה. בדקה ה-71 מריו באלוטלי הגיע ראשון לכדור שטייל לו ברחבה, ניצל את הטעות הקשה בהגנת היריבה וגלגל מקרוב לרשת את השער העשירי שלו העונה והראשון של קבוצתו במשחק. שש דקות לאחר מכן הגיע השוויון מרגליו של אנסטסיוס דוניס, שנכנס לכר הדשא 14 דקות קודם לכן. היווני ניצל הרחקה לא טובה כדי לבעוט לקורה ופנימה מתוך הרחבה ולקבוע 2:2 מרתק.

ואם איבוד הנקודות לא מספיק, ניס איבדה את אחד השחקנים הכי חשובים שלה העונה - ווילאן סיפריאן - שנפצע בדקה ה-57 בצורה קשה בברכו ונאלץ לצאת. סיפריאן הספיק לכבוש בחצי עונה שמונה שערים עבור ניס.

מארסיי - אנז'ה 0:3

ההתקפה של מארסיי מתחילה לכבוש בצרורות: אחרי הרבייעיה לרשת של לוריין במחזור הקודם, גם הפעם החוד נראה פורה. פלוריאן תובאן כבש צמד בדקות 7 ו-77, רמי קאבלה הוסיף שער משלו בין לבין (20) ודימיטרי פאייה היה אחראי על שני הבישולים הראשונים. מארסיי עולה למקום החמישי לפחות באופן זמני, אנז'ה נותרת במקום העשירי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully