וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי יחזור לפעילות עוד שבוע: "כמה קבוצות פלייאוף כבר גיששו"

ב-ESPN טוענים שקצב ההחלמה של הישראלי ששוחרר מניו אורלינס מהיר מהצפוי וכי הוא יחזור לפעילות מלאה תוך שבוע. מספר קבוצות כבר מביעות בו עניין, הפליקנס יחתימו אותו בשנית?

שחקן ניו אורלינס פליקנס עומרי כספי. GettyImages
הקאמבק מתקרב. כספי/GettyImages

העונה הסדירה ב-NBA הולכת ומתקרבת לסיומה, ועומרי כספי המושבת עדיין מחפש קבוצה שתקלוט אותו אחרי ששוחרר מניו אורלינס. מארק שטיין מ-ESPN מדווח הערב (שישי) שהליך ההתאוששות של כספי מהשבר באצבע שספג מתקדם מהר מהצפוי, ושהוא יוכל לחזור לפעילות מלאה כבר בעוד שבוע. כמו כן, שטיין טוען כי מספר קבוצות ב-NBA, חלקן נמצאות בעמדת זינוק לפלייאוף, כבר מביעות בישראלי עניין ושוקלות להחתימו לאור ההחלמה הזריזה, כשהתאריך האחרון בו ניתן להחתים שחקנים הוא ה-14 באפריל.

מאז הפציעה כספי נשאר בניו אורלינס ואף נכח בכמה מהמשחקים של הפליקנס, כשעל פי דיווחים שונים הקבוצה שחתכה אותו רק לפני שבועיים לא ויתרה לחלוטין על האפשרות להחתימו בחוזה חדש.

כספי, כזכור, שוחרר מניו אורלינס, אליה עבר בטרייד במסגרת העסקה ששלחה את בוגי קאזינס מהקינגס לפליקנס, אחרי הופעה אחת בלבד בשל הפציעה שספג. הוא סיים את המשחק עם 12 נקודות ונראה בכושר לא רע, אחרי שסבל מעונה חסרת מזל שכללה עוד פציעה לפני כן שהשביתה אותו לתקופה של כחודש עוד כשחקן סקרמנטו. כספי בן ה-28 חווה העונה לא מעט פציעות ורשם 23 משחקים בלבד, בהם העמיד ממוצעים של 6.1 נקודות, 4 ריבאונדים ואסיסט למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully