וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן: "טוב לי פה, אין שום סיבה שאעזוב את אתלטיקו מדריד"

מעבר למנצ'סטר יונייטד? החלוץ בן ה-25 לא ממהר לשום מקום: "חבריי לקבוצה אדירים והמאמן מהשורה הראשונה. אני רוצה להיות חלק מההיסטוריה של המועדון". דיווח: יונייטד, מנצ'סטר סיטי וברצלונה ישחקו אחת מול השנייה בארה"ב בקיץ

חלוץ אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן. רויטרס
בינתיים הוא נשאר. גריזמן/רויטרס

אין זה סוד שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת בחלוץ אתלטיקו מדריד, אנטואן גריזמן. הצרפתי בן ה-25, שהגיע לקולצ'ונרוס עוד בקיץ 2014 מריאל סוסיאדד, פרע שטרות באופן מיידי כשכבר בעונתו הראשונה כבש 22 שערי ליגה, כשגם בעונה שלאחר מכן הוא הרשית את אותה הכמות בליגה הספרדית (העונה הוא עומד על 12 שערי ליגה).

בחודשים האחרונים עלו לא מעט דיווחים ושמועות על כך שהשדים האדומים יעשו הכול כדי להנחית את גריזמן בקיץ הקרוב, אך נראה שהוא לא מתכוון לעזוב את קבוצתו כל כך מהר. "אני מאוד מרוצה במדריד", אמר גריזמן. "למזג האוויר יש חלק גדול בכך, אבל זה לא רק זה. חבריי לקבוצה אדירים, המאמן מהשורה הראשונה ואני פשוט מרוצה. לכן אין שום סיבה שאעזוב. אני רוצה להיות חלק מההיסטוריה של אתלטיקו מדריד".

אם או בלי גריזמן, מנצ'סטר יונייטד תפגוש בקיץ בארצות הברית את מנצ'סטר סיטי וברצלונה, ככל הנראה ביולי, כך מדווחים בספרד ובאנגליה. על פי הדיווח, שלוש האימפריות יערכו סוג של טורניר משולש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully