וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: לפני ולנסיה, הפועל ירושלים מגיעה לדרייב אין

10.3.2017 / 14:29

המחזור הנועל את משחקי הסיבוב השני ייצא לדרך בדרבי האדומות - הפועל תל אביב אחרי שני הפסדים, ללא אלאנדו טאקר ועם דרל וויליאמס בספק, תנסה להפתיע את הקבוצה של פיאניג'ני (18:30, ספורט 5), שצפוי לשחק ברוטציה רחבה

one

משחקי המחזור ה-22, הנועל את הסיבוב השני בליגת העל, ייצאו לדרך מחר (שני) עם ההתמודדות המסקרנת בה תארח הפועל תל אביב את הפועל ירושלים (18:30, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: עומר אסתרון, צחי הבדלי ודוד איזמירלי). שתי הקבוצות נפגשו בגביע ובליגה העונה, כשבשמינית גמר גביע המדינה מנצחת ירושלים בדרייב אין 74:78, ובסיבוב הראשון בליגה מנצחת סגנית האלופה מירושלים בביתה 65:72. המשחק הוקדם בשעתיים בשל משחק הכדורגל בין בני סכנין להפועל תל אביב.

שחקני הפועל ירושלים, ליאור אליהו, קרטיס ג'רלס, יותם הלפרין, טראוויס פיטרסון, טרנס קינזי. אדריאן הרבשטיין
בירושלים רוצים להגיע במצב רוח חיובי ליורוקאפ/אדריאן הרבשטיין

הפועל תל אביב מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, ותנסה להמנע מרצף ההפסדים הארוך ביותר שלה העונה. השחקנים של רמי הדר נראו לא טוב ביום שני האחרון נגד מכבי אשדוד, גם בשל מכת פציעות והסתבכות בבעיית עבירות, ופספסו הזדמנות נוספת לעשות צעד לעבר הצמרת. מי שיחמיץ את ההתמודדות הוא אלאנדו טאקר, שסובל משבר בארובת העין מהמשחק האחרון, וייעדר ככל הנראה גם במשחק הראשון של הסיבוב השלישי, ובנוסף אליו גם דרל וויליאמס נמצא בספק בשל פגיעה במפשעה. הפסד של האדומים עלול להוריד אותם עד המקום התשיעי בטבלה, כשניצחון ישים אותם בתום הסיבוב השלישי במקום השישי או השביעי.

שמונה ימים אחרי הניצחון הגדול על גראן קנאריה בחוץ, שהעלה אותה לחצי גמר היורוקאפ, ושלושה ימים לפני פתיחת הסדרה נגד ולנסיה, בהפועל ירושלים ינסו להתרכז בליגה. הקבוצה של סימונה פיאניג'ני התאכזבה כשלא נמצא פיתרון שיאפשר את הקדמת המשחק הנוכחי ביום אחד לפחות, והמאמן צפוי להרחיב את הרוטציה שלו כדי לנסות ולהוריד מהעומס לפני המשחק הראשון בספרד. בר טימור עשוי לשוב ולשחק אחרי שלושה שבועות בהם נעדר, כשמנגד בריאן רנדל, שלא נרשם כלל לליגה, גמר את העונה במשחק בספרד. ניצחון של ירושלים בדרייב אין, עשוי לתת לה את המקום הרביעי בתום הסיבוב השלישי, כשהפסד ישלח אותה בוודאות אל המקום החמישי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully