וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בבלגיה: קלאב ברוז' מרוצה מרוטאריו ולא תפנה בקיץ לטל בן חיים החלוץ

אחרי שהבלגים ניהלו מו"מ לגבי כוכב מכבי תל אביב בינואר, הרומני סוחט מחמאות: "השקעה נהדרת". בבלגיה טוענים כי ברוז' ויתרה על האפשרות לצרף את בן חיים, פרודום אופטימי לגבי רפאלוב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לקראת סיום מועד ההעברות בינואר 2017 היה נדמה כי דרכו של טל בן חיים לקלאב ברוז' סלולה. הבלגים ניהלו משא ומתן עם מכבי תל אביב לגבי החלוץ, שכבש העונה 14 שערים בכל המסגרות כאשר במדי נבחרת ישראל הוא הוסיף שניים בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2018, אולם הצהובים השאירו אותו בסגל. בזמן שחלק מהדיווחים מאז גרסו כי ברוז' תנסה לרכוש אותו בקיץ כאשר סעיף השחרור שלו יעמוד על כ-3 מיליון יורו, היום (שישי) טוענים בתקשורת המקומית כי במועדון מרוצים מדורין רוטאריו ולא מתכננים לפנות לבן חיים הקיץ.

עוד בנושא:

טל בן חיים נשאר: "זה היה קרוב, יכול להבין את מכבי תל אביב"

טל בן חיים מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בקלאב ברוז' ויתרו? טל בן חיים החלוץ/ברני ארדוב

הרומני, שנרכש תמורת סכום המוערך ב-1.2, נקשר עם מכבי תל אביב בזמן שהיא חיפשה מאמן וברומניה גרסו כי הקשר בן ה-21 יגיע עם קוסמין קונטרה, שהוזכר כמועמד לאימון תחת ג'ורדי קרויף. מאז בן חיים נשאר בליגת העל והצהובים מינו את ליטו וידיגאל. בבלגיה התייחסו להשתלבות של רוטאריו: "הוא אומנם מתקדם לאט, אבל אפשר לראות שבברוז' עשו עסקה טובה איתו לקראת העתיד", ובמקביל האמינו כי העובדה שהמשא ומתן עם מכבי תל אביב לא צלח בינואר, הם יעדיפו למצות אופציות אחרות בקיץ, אם יחליטו לחזק את החלק הקדמי.

בינתיים, בקבוצתו של ליאור רפאלוב ממשיכים בהכנות לפלייאוף כאשר היא צמודה לאנדרלכט בפסגה הבלגית עם 58 נקודות. הקשר לא פתח בשני המשחקים האחרונים חרף העובדה כי הוא כשיר. מישל פורדום הבהיר לעיתונאים בימים האחרונים כי היחסים שלו עם רפאלוב תקינים והוא מקווה להשיב אותו ליכולת הטובה, לקראת משחקי ההכרעה על התואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully