וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאייה נגד ביליץ': "השיטה הפריעה לי מאוד, הייתי חייב לעזוב"

הקשר שנטש את ווסטהאם לטובת חזרה למארסיי תקף בראיון ל"ל'אקיפ": "העברתי משחקים שלמים בלי ליהנות. לא היה לי חופש פעולה על המגרש ולא יכולתי להביע את עצמי כשחקן"

דימיטרי פאייה, מארסיי. AP
עכשיו טוב לו. פאייה במדי מארסיי/AP

למשך שנה וחצי, דימיטרי פאייה היה המלך של אוהדי ווסטהאם. אבל הכל נגמר בינואר האחרון, כאשר המנג'ר סלאבן ביליץ' הודיע כי פאייה לא מוכן לשחק עוד במדי הפטישים ודורש לחזור למארסיי. זה אכן קרה והקשר הצרפתי נמכר ב-29 בינואר מווסטהאם למארסיי תמורת 25 מיליון ליש"ט, אחרי כמה שבועות של מתח בין הצדדים, שבועות שגרמו לאוהדי הפטישים להפוך את פאייה מגיבור לנבל.

כעת, הכוכב בן ה-29, שבקדנציה הנוכחית במארסיי כבש כבר שלושה שערים בשמונה הופעות, פותח את הפה. בראיון נרחב שהעניק ל"ל'אקיפ" סיפר פאייה על חוסר שביעות רצונו מהחיים תחת ביליץ' בלונדון: "הדרך בה ניגשנו למשחקים בתור קבוצה והשיטה ההגנתית שהוכתבה לנו, ה-5:4:1, גרמו לי להיות לא מרוצה. זה הפריע לי מאוד. העברתי משחקים שלמים בלי ליהנות. לא היה לי חופש פעולה על המגרש ולא יכולתי להביע את עצמי כשחקן", תקף פאייה.

עוד בנושא:

שבת באנגליה: רבע גמר הגביע יוצא לדרך

סלאבן ביליץ' מאמן ווסטהאם עם דימיטרי פאייה. GettyImages
התחיל טוב, נגמר רע. פאייה וביליץ'/GettyImages

הוא הוסיף: "יצרתי קשר עם מארסיי ובעיקר עם המאמן רודי גרסיה. אני מכיר היטב את פילוסופיית המשחק שלו ואוהב אותה. הבחירה שלי לחזור למארסיי הייתה מהירה וקלה. אם הייתי מחכה עוד חצי שנה, עד לסוף העונה, הייתי מאבד את כל העונה הזו. גם אשתי רצתה לחזור למארסיי, כך שלא התלבטתי לרגע".

פאייה נזכר ברגע בו הבין שהוא ו-ווסטהאם כבר לא עובדים ביחד: "ניצחנו את האל סיטי 0:1 והם פגעו ארבע פעמים בקורה. כולם חגגו בחדר ההלבשה, אבל שחקן המשחק שלנו באותו יום היה הקורה. הרגשתי שלא אוכל להשתפר בווסטהאם. להיפך, הסתכנתי בללכת אחורה. הייתי חייב למצוא אתגר אחר, טוב יותר. הייתי חייב לעזוב את ווסטהאם כבר בינואר, כי לא רציתי להיתקע בתחתית הפרמיירליג".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully