וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרג'י רוברטו: "רק בחמש בבוקר הצלחתי לעכל", וראטי ומטוידי חגגו עם ריהאנה

בקטלוניה חוגגים את הקאמבק, כובש השער השישי סיפר: "הצדק נעשה", הפרשנים בטוחים כי מסי יחדש את חוזהו. דיווח: השניים חגגו עם הכוכבת עד הבוקר ומשם הגיעו לטיסה לברצלונה. וגם: הילד שאמר לא לריאל וחתם בברצלונה, האוהד שדקר את חברו והחגיגות שגרמו לרעידת אדמה

צילום מסך

בזמן שברחבי העולם עדיין מתקשים לעכל את ה-1:6 ההיסטורי של ברצלונה מול פריס סן ז'רמן בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, מרבית הפרשנים מתקשים להכריע מי היה אחד הגיבורים המרכזיים בהצגה של האלופה הספרדית. אחד המועמדים הבכירים הוא ללא ספק סרג'י רוברטו. המגן/קשר, שעלה כמחליף והבקיע את השער הדרמטי בתוספת הזמן ושלח את קטלוניה לחגיגות מטורפות.

היום (שישי) העניק המבקיע ראיון לתקשורת הקטלונית בה שחזר את רגעי הקסם שאפפו את הקאמפ נואו ביום רביעי. "לא הצלחתי לעכל מה עבר עליי לפחות עד 5 בבוקר. לא הייתי בטוח אם אני חולם או שזו המציאות. ההתרגשות לא נתנה לי לישון, הייתי צריך להבין מה קרה לי שם". סיפר סרג'י רוברטו.

עוד בנושא:

ברצלונה עלתה לרבע גמר ליגת האלופות עם 1:6 על פ.ס.ז' ו-5:6 בסיכום שני המשחקים
מסי בחגיגות נדירות, פיקה עוקץ את ראמוס: ברצלונה מתקשה לעכל את ההישג המופלא
באולפן ליגת האלופות איבדו את זה לגמרי: עולם הכדורגל יצא מגדרו מהקאמבק ההיסטרי
"צלקת לכל החיים": בפ.ס.ז' נדהים מהתוצאה ומהשיפוט, וגם: אפילו שחקן בית"ר עוקץ
הגאונות של לואיס אנריקה, הגדולה של ניימאר: יוכין מנתח ומכתיר את גיבורי המהפך

"כל הרגעים הקטנים האלה שלי כילד צעיר שאהד את ברצלונה וישב שם ביציעים עם הצעיף והכובע התנקזו לרגע כזה", הוסיף: "צפיתי בשער מאות פעמים מאז, אני לא באמת יודע מה עשיתי באותם רגעים. עליתי לכיוון הרחבה כמו כולם. אני לא חושב שאני עוד מעכל את השער, ההעפלה והניצחון המיוחד הזה. הי לי מזל גדול ואני בטוח שעם התמיכה הזו של הקהל אפשר להשיג הכל. לפעמים הצדק נעשה מעצמו. עבדנו קשה לאורך הרבה זמן, אני במיוחד, והחלום הזה הוא משהו שאני לא רוצה להתעורר ממנו".

בספרד דיווחו היום כי השאגה של אוהדי ברצלונה עם כיבוש השער השישי הובילה לרעידת אדמה קלה, שנמדדה במכון ססמולוגי הממוקם כ-500 מטר מהקאמפ נואו.

ב'אל מונדו דפורטיבו' הכתירו את ליאונל מסי לגורם המרכזי לניצחון: "הוא חזר להיות הסיוט הכי גדול של אונאי אמרי. עם 11 שערים בשבעה משחקים בליגת האלופות אין בכלל דרך להשוות בין לאו לכריסטיאנו רונאלדו. החגיגה של מסי בסיום עם כל האוהדים בקאמפ נואו מוכיחה כמה הוא רוצה להישאר, החוזה החדש הוא עניין של זמן", טענו בביטחון. מי שסיים את המפגש עם פציעה הוא לואיס אנריקה, שעל פי הדיווחים, התלונן בפני הצוות הרפואי על מתיחה ברגלו, כתוצאה מהריצה לעבר השחקנים אחרי שריקת הסיום.

בזמן שהשחקנים חוגגים, בצוות המקצועי ממשיכים לעבוד קשה. חלון ההעברות של הקיץ טרם נפתח, אך זה ממש לא הפריע לברצלונה להחתים את אחד הכישרונות הכי גדולים בכדורגל הספרדי, קריסטובל מונוס בן ה-12, המשחק בפאביה הקטנה. מונוס, אחריו עקבה הקבוצה במשך תקופה ארוכה, יצטרף לקבוצת הילדים של הקטאלנים באוגוסט, לאחר שזכה להצעה גם מריאל מדריד. הוא משחק בכנפיים ובעונה שעברה כבש 41 שערים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ילד הפלא החדש של ברצלונה

השיחה של שחקני פ.ס.ז' לפני המשחק

ומה לגבי היריבה? בצרפת מדווחים כי מרקו וראטי ובלז מטוידי בילו במועדון במסיבה פרטית עם הכוכבת ריהאנה עד השעות הקטנות של הלילה בין שני לשלישי. משם המשיכו ישירות לטיסה של הקבוצה לברצלונה כאשר הזמרת נותרה בפריס. על פי מספר עדויות מאותו מהמועדון בעיר האורות, צמד הקשרים הרבו לשתות במהלך הבילוי במועדון ועדיין לא ברור כיצד יגיבו באלופה הצרפתית. אם לא די בצרות המקצועיות והמשמעתיות של הצרפתים, ב'לאקיפ' המקומי טענו כי הנהלת פ.ס.ז' כבר ביררה עם המשטרה לגבי חגיגות אפשריות בשאנז אליזה במקרה של זכייה בליגת האלופות. אותם בירורים נערכו לפני מפגש הגומלין בברצלונה.

מי שהצטרף למבקרים של פריס סן ז'רמן היה לואיס פרננדס, מאמנה של בית"ר ירושלים לשעבר שהיום משמש כפרשן בטלוויזיה הצרפתית. פרננדז התייחס לכך שמסי לא היה בשיאו במשחק ברביעי ואמר: "בערב שבו השחקן הטוב בעולם לא נותן את משחקו הטוב ביותר בגלל שהוא לא מאה אחוז והם הבקיעו בכל זאת שישה שערים, אז אם מסי היה טוב הם היו מבקיעים 12 גולים".

סיפור הזוי לסיום: שני חובבי כדורגל גבונים, האחד אוהד של ברצלונה והשני אוהד של פריס סן ז'רמן, צפו יחדיו במשחק המדובר בשמינית גמר ליגת האלופות בפאב מקומי בליברוויל הבירה. בסיום, החליט האוהד של ברצלונה להתגרות בחברו, שלא ממש אהב זאת. בתגובה, הוא דקר אותו בצווארו והרג אותו. הוא נעצר זמן קצר לאחר מכן על ידי המשטרה המקומית.

מדהים: החגיגות בקאמפ נואו גרמו לרעידת אדמה

1 דיירקשן, גרסת ,MSN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully