וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית על כלום: מכבי תל אביב כבר נכנסה לאווירת סוף עונה

10.3.2017 / 7:40

גם הניצחון על מילאנו לא העיר את הצהובים, אך בעוד שהקונספט של סיינפלד של "תוכנית על כלום" עובד, במכבי גובר הדיכאון ובהיכל נראו יותר קרחות ביציעים מפדחות של גברים בגיל העמידה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. "ניצחנו. חשבו לנצח. אבל האווירה לא רגילה. לא הכי נעימה". הודו במכבי תל אביב בסיום המשחק אמש (חמישי) מול מילאנו, בו ניצחו הצהובים 82:92. מכבי הגיעה למשחק עם שני הפסדים רצופים במפעל וניצחון בודד בחמשת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות. לקבוצה יש עדיין סיכוי תיאורטי (אך מזערי) להעפיל לפלייאוף, אולם גם ראשיה לא מאמינים כי יעפילו.

התחושה השוררת בשבועות האחרונים במועדון היא שהקבוצה "משחקת על כלום", אך בעוד שב"סיינפלד" הקונספט של "תוכנית על כלום" עובד ומעניין, במכבי זה לא עובד. כשבהיכל נראו יותר מושבים ריקים וקרחות מאשר פדחת של גברים בגיל הזהב. האוהדים שכן טרחו להגיע למשחקים האחרונים שנותרו במפעל העונה מיהרו לצאת מההיכל בשלב מוקדם יחסית. גם כאן רוצים לחסוך את הפקקים מהיציאה, גם אם הם דלילים יותר.

מתחם חדר ההלבשה היה מנומנם קמעה גם הוא, חדוות ניצחון לא הורגשה בו, אלא יותר תחושת הקלה על כך ששבו למסלול הניצחונות. מסיבת העיתונאים לאחר המשחק עם המאמן היתה בהתאם, כשהעיתונאים, שהקפידו עד לפני מספר שבועות לשאול מספר לא מבוטל של שאלות לאחר משחקים, העדיפו לא לשאול יותר משלוש שאלות את המאמן, שתיים מתוכן היו על הרכש החדש דיימון סימפסון.

עוד בנושא:

הלוא רק פעם בשנה אבוא להתארח: הנחמה האיטלקית של מכבי תל אביב
כבר לא באופנה: סיכום המשחק המנומנם בין מכבי תל אביב למילאנו

קווינסי מילר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אווירת סוף עונה. פיהוק על הספסל/ברני ארדוב

ויקטור ראד סיכם: "זה היה משחק נהדר, שיחקנו חזק מהדקה הראשונה עד סיום המשחק, הם נלחמו, חזרו ועשו ריצה אבל לא נכנענו. הצגנו משחק עם המון התלהבות ואנרגיה, גם דיימון הוא הביא המון אנרגיה למשחק הזה. הוא עשה זאת ותרם בכך גם באימונים האחרונים. חזרנו לנצח, מה היה ההבדל? כל משחק הוא שונה, על הפציעה שלו במהלך המשחק, אמר ראד: "זו פציעה קלה, אהיה בסדר, אתאמן ואשחק ביום ראשון".

גיא פניני הוסיף: "התחלנו את המשחק טוב מהרגע הראשון. עבדנו לפי תכנית המשחק שהמאמן רצה. היו לנו אנרגיות טובות ואז היתה לנו שוב איזו נפילה ששהכניסה לחץ אבל אני שמח שהצלחנו לצאת מזה. על כך שהאולם לא היה מלא אמר פניני: "ברור שזה לא כיף ואני מעדיף שיהיה כאן אולם מלא, אבל לכל דבר יש סיבה ואני מקווה שהם יגיעו בהמשך. יותר כיף לשחק באולם מלא".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דיימון סימפסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפיח מעט רוח חיים. דיימון סימפסון/ברני ארדוב

2. מי שהעיר מדי פעם את האוהדים המנומנמים הוא דיימון סימפסון , שהציג משחק נאה וסיים עם 11 נקודות ו-8 ריבאונדים. כשהורד לספסל לקראת סיום המשחק השחקן אף זכה זכה לתשואות מהאוהדים וגם המאמן החמיא לו בסיום: "הוא הביא המון אנרגיה למשחק. היה לנו חסר כוח מתחת לסלים ועזרה בריבאונד ובהגנה. אך מוקדם מדי לקבוע אם נרשום אותו לליגה הישראלית".

סימפסון עצמו אמר: "שיחקנו טוב מאוד הערב. עבדנו קשה באימונים וראינו את זה במשחק. אני גאה להיות חלק ממכבי וגאה בניצחון שלנו. ניסיתי להתרכז במשחק ולשחק הכי טוב שאני יכול. היו רגעים שהייתי ממש עייף וסימנתי שיחליפו אותי אבל זה יהיה בסדר".

על ההופעה הטובה שלו הוסיף השחקן: "היו הרבה ספקות לגבי היכולת שלי. אמרו שאני נמוך כמו רכז ושאני רזה. חשבתי לעצמי או מיי גאד. אבל אני שמח שניצחנו, זה העיקר. לא ידעתי בעצמי למה לצפות הערב. לא ידעתי אפילו אם אשחק כי אני לא יודע את התרגילים אבל גל מקל אמר לי במהלך המשחק לאן ללכת וזה עזר לי".

שחקן מכבי תל אביב יוגב אחיון, שחקן מילאנו ריקי היקמן. ברני ארדוב
מופתע מההידרדרות של הצהובים. ריקי היקמן מול יוגב אוחיון אתמול/ברני ארדוב

3. עגום היה לחזות אמש במשחק המנומנם בין מילאנו ומכבי תל אביב. לפני פחות משלוש שנים, בעונת 2014 נפגשו שתי הקבוצות לסדרה מלהיבה, שהסתיימה באליפות אירופה של מכבי. מי ששיחק אז בשורות מכבי הוא ריקי היקמן, שהתקבל בטקס ובפרחים.

על מצבה של מכבי אמר היקמן: "הרגשתי טוב לחזור לכאן ולשחק כאן, לדבר עם כמה מהחברים שלי כאן. אני מאוד מופתע ממה שקרה למכבי בשנתיים האחרונות אבל דברים כאלו יכולים לקרות, ברור שאף אחד לא ציפה לכך. אני מקווה עבורם שהם יחזרו להיות מה שהיו. לא היו הרבה אוהדים וזה ממש מוזר, אבל אני מניח שהאוהדים רגילים לתצוגות ברמה גבוהה, כך שאולי בגלל זה לא מפתיע".

לשאלה מה הסיכוי שישוב לשחק במכבי , השיב השחקן: " אני לא יודע אם אשחק בעתיד במכבי, קשה לי לענות על כך כי אני מתרכז בלתרום כמה שאפר למילאנו".

על מצבה של מילאנו הוסיף היקמן: " קשה להיות במצב הזה אבל אנחנו מנסים להשתפר כקבוצה ולהצליח. אני לא רגיל להפסדים, אבל אתה לומד הרבה על עצמך דווקא ברגעים הרעים, יותר מאשר ברגעים הטובים. שיחקנו בלי המאמן אבל היינו יכולים לשחק טוב יותר. היו כמה דברים שלא ביצענו כמה פעולות שנהיינו צריכים בהגנה, אז מכבי עשתה ככה כמה סלים קלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully