וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "זו הייתה הופעה טובה שלנו", גרשון: "ננסה לשכוח מזה"

כצפוי, מאמן מנצ'סטר יונייטד התייחס בסיום ה-1:1 מול רוסטוב בעיקר למצב הדשא: "היה בלתי אפשרי לשחק טוב מזה". בלם גנט אחרי התבוסה לגנק: "מאוכזב מאוד, נתרכז במשחק ביום ראשון"

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
תוצאה טובה. ז'וזה מוריניו/רויטרס

שלב שמינית גמר הליגה האירופית נפתח אמש (חמישי) ושמונת המשחקים סיפקו לא מעט דרמות ושערים. למעשה, מתוך 16 הקבוצות שהגיעו לשלב, רק אפועל ניקוסיה לא הצליחה למצוא את הרשת. במשחקים הבולטים, מנצ'סטר יונייטד חזרה מרוסטוב עם 1:1 וליון ביצעה מהפך אדיר וניצחה 2:4 את רומא. גנט של רמי גרשון וקני סייף הובסה 5:2 מול גנק.

עוד בנושא

הליגה האירופית: מנצ'סטר יונייטד הסתפקה ב-1:1 ברוסטוב
הליגה האירופית: 2:4 לליון על רומא, סייף בישל בתבוסה של גנט

seperator

רוסטוב - מנצ'סטר יונייטד

לאחר סיום המשחק, ובאופן די צפוי, ז'וזה מוריניו התייחס בעיקר למצב הדשא הנוראי ברוסטוב: "זו הייתה הופעה טובה שלנו בהתחשב בתנאים. היה בלתי אפשרי לשחק יותר טוב מזה, בלתי אפשרי לפתח משחק מסירות. שיחקנו כמו שהמשחק דרש מאיתנו ושיחקנו טוב חוץ משגיאה הגנתית אחת. התוצאה פתוחה לקראת הגומלין, עם יתרון קל שלנו. אך אחד לא נפצע. לא חשבתי שנספוג אבל ספגנו. הבלמים שלנו שיחקו טוב, הקישור נלחם וניסה להשיג את השער השני. אנחנו יודעים שהגומלין יהיה לא קל ושנצטרך לנצח או להוציא 0:0, אבל שער חוץ זה תמיד דבר חיובי".

כובש השער הנריך מחיטריאן: "ניסינו לנצח, שיחקנו הכי טוב שיכולנו על המגרש הזה. אני לא רוצה לדבר על הדשא כי הוא היה נורא עבור שתי הקבוצות. עבור הצופים, זה לא היה משחק מעניין במיוחד. ספגנו בגלל שעשינו טעות אבל יש לנו עוד משחק להשלים את המשימה".

מספרי המשחק:

* הנריך מחיטריאן היה מעורב בשישה שערים בשבעת משחקיו האחרונים שלו במנצ'סטר יונייטד (4 גולים ו-2 בישולים).

* הנריך מחיטריאן הוא הראשון מאז ויין רוני (ב-2010) שמצא את הרשת בשלושה משחקים אירופיים רצופים של מנצ'סטר יונייטד.

* השער שכבשה רוסטוב היה הראשון שספגה מנצ'סטר יונייטד בליגה האירופית אחרי 443 דקות.

* קבוצותיו של ז'וזה מוריניו כבשה שער חוץ ב-11 מ-13 המשחקים שהיו הראשונים שלהן מתוך שניים בנוקאאוט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלכסנדר לקאזט שחקן ליון עם מאמנו ברונו ז'נסיו. רויטרס
חתם את התוצאה. לקאזט/רויטרס

ליון - רומא

ליון ביצעה מהפך מרשים ב-2:4 על רומא והפכה את הגומלין באולימפיקו ללוהט במיוחד. אלכסנדר לקאזט, כובש השער הרביעי, סיכם: "הוכחנו לאורך כל המשחק שאנחנו שייכים לרמה הזו. אם לא הוכחנו את זה במחצית הראשונה, זו רק אשמתנו. אנחנו מסתכלים בחיוב על ארבעת השערים שכבשנו, לא על השניים שספגנו. הקבוצה נזקקה לעבודה שלי ולעזרה בהגנה כך שהתעייפתי, אבל זה השתלם עם הניצחון וגם עם השער שלי. אנחנו חייבים לשפר את ההגנה לקראת הגומלין".

פדריקו פאסיו, הבלם הארגנטינאי שנגח את השער השני של רומא אך היה שותף למחדלים בהגנה, אמר: "זה עוד לא גמור. הייתה לנו מחצית ראשונה מצוינת, אנחנו חייבים להישאר אופטימיים ולהגיע מרוכזים לגומלין. נצטרך את האולימפיקו מלא, יש לנו עוד 90 דקות בבית שלנו כדי להשיג מהפך".

מאמנו לוצ'יאנו ספאלטי הודה: "כאשר דברים לא הולכים טוב, אין לנו את האופי הנדרש כדי להשיב מלחמה. לשחקנים שלנו יש אופי רגוע יותר, בעוד לליון יש איכות, נעורים וגישה מרעננת. נצטרך לקחת מהם את השליטה, כי כשהכדור אצלם הם יודעים למצוא את המרווחים בהגנה שלנו או לבעוט מרחוק. אני מצפה שנעשה יותר עם האיכויות שלנו. אני לא חושב שהקבוצה הייתה כזו גרועה, פשוט נכשלנו בניצול המצבים והיינו איטיים מדי ביציאה להתקפות. לקראת הסיום כבר התעייפנו".

קני סייף שחקן גנט. רויטרס
לפחות בישל. קני סייף/רויטרס

גנט - גנק

רמי גרשון התקשה לעכל את התבוסה בדרבי הבלגי: "דברים כאלה קורים וזה מאכזב מאוד. חשוב שנגיב היטב כבר במשחק הקרוב, ננסה לשכוח מהמשחק הזה ולנצח כבר ביום ראשון. הראש שלי נמצא כבר במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully