וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 דרמטי את גרנאדה, רק 1:1 לסביליה

שער רביעי של אנטואן גריזמן בשלושת המשחקים האחרונים שלו סידר לקולצ'ונרוס ניצחון שני ברציפות והגדלת הפער מסוסיאדד ל-4. האנדלוסים אכזבו ולא הצליחו לנצח את לגאנס בבית

one

בווידאו: תקציר הניצחון של אתלטיקו מדריד

ספרד עדיין לא שקטה ורגעה אחרי ה-1:6 הסנסציוני של ברצלונה מול פריס סן ז'רמן, והנה היא מקבלת את המחזור ה-27 בלה ליגה. אספניול ולאס פלמאס סיפקו חגיגת שערים במשחק שפתח את המחזור בשישי בערב, והיום (שבת) חילצה ולנסיה 1:1 ביתי מול ספורטינג חיחון. גם סביליה סיימה באותה תוצאה מאכזבת מבחינתה מול לגאנס, ופספסה הזדמנות להיצמד לריאל מדריד השנייה. אתלטיקו מדריד הצליחה לגלות הרבה אופי ולנצח 0:1 בחוץ את גרנאדה. אלאבס כבשה בתוספת הזמן וניצחה 1:2 במלאגה.

עוד בנושא:

צפו ב-3:4 הקצבי של אספניול על לאס פלמאס
סיפורי הקאמבק של ברצלונה ממשיכים להיחשף: מה צעק השוער טר סטגן לשחקנים?

מאמן סביליה, חורחה סמפאולי. GettyImages
הרוטציה לא הצליחה. חורחה סמפאולי/GettyImages

סביליה - לגאנס 1:1

צפו בתקציר המשחק

הצלע השלישית במאבק האליפות בספרד מאבדת גובה. אחרי ה-1:1 בחוץ מול אלאבס, סביליה סיימה באותה תוצאה גם מול לגאנס הצנועה. קבוצת הבית הטובה בספרד, שמתכוננת לגומלין מול לסטר סיטי בשמינית גמר ליגת האלופות, הופתעה כבר אחרי שלוש דקות, כשנביל אל זהאר העביר כדור רוחב והברזילאי גבריאל המשיך עם העקב פנימה. אל זהאר פספס הזדמנות להכפיל את התוצאה, ומנגד סביליה הגבירה את הלחץ עד שפרנקו ואסקס בישל לסטבן יובטיץ', שהקפיץ מעל השוער והמשיך פנימה בדקה ה-43. המארחת חיפשה עוד מהפך - דבר שגרתי עבורה העונה - אבל הפעם יאגו הררין עמד בדרכה והציל נקודה עבור לגאנס. סביליה נותרה במקום השלישי, מרחק שלוש נקודות מברצלונה המוליכה.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
גריזמן בכושר מצוין/רויטרס

גרנאדה - אתלטיקו מדריד 1:0

אנטואן גריזמן מתחיל להיכנס לכושר מצוין בדיוק בשלבים המכריעים של העונה. הכוכב הצרפתי של אתלטיקו מדריד כבש את השער הרביעי שלו בשלושת המשחקים האחרונים שלו וחמישי בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. השער של גריזמן הגיע בדקה ה-84. קוקה הגביה לו כדור משמאל בתזמון מצוין, החלוץ הצרפתי נכנס פנימה ונגח חזק ומדויק לפינה. שער יפה ו-0:1 יקר לאתלטיקו במאבקים שלה על המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות. גרנאדה נעצרה אחרי שלושה ניצחונות בית ברציפות ולא תצליח לצמק את הפער מתחת לקו האדום מדפורטיבו לה קורוניה, שעדיין צריכה לשחק במחזור. מובארק ווקאסו הורחק בצהוב שני אחרי עבירה שביצע בתוספת הזמן.

תקציר: ולנסיה - לאס פלמאס 0:1. GettyImages
נכשל מהנקודה הלבנה. דני פארחו/GettyImages

ולנסיה - ספורטינג חיחון 1:1

צפו בתקציר

שבוע שני ברציפות שפיצ'ו קוויאר עוצר פנדל, וזה לא מספיק לספורטינג חיחון כדי לנצח. ולנסיה קיבלה הזדמנות נהדרת להשיג יתרון כאשר חוסה גאיה סחט פנדל בדקה ה-54, אך השוער האורח, שעצר בשבוע שעבר את אמרה צ'ולאק מדפורטיבו לה קורוניה, הצליח להדוף גם את הבעיטה של דני פארחו מהנקודה הלבנה. חמש דקות לאחר מכן, דויה צ'ופ הקרואטי היה ראשון לריבאונד והעניש את העטלפים על איבוד כדור אומלל. ולנסיה שלחה את כולם קדימה בניסיון להשוות, דייגו אלבס עוד מנע ספיגה שנייה, ובדקה ה-84 היה זה מוניר אל חדאדי שנגח כדור קשתי אל החיבורים. פיצ'ו רק נגע, אך לא מנע שוויון וחיחון נותרה במקום הלפני אחרון.

מלאגה - אלאבס 2:1

צפו בתקציר

גם מינויו של מיצ'ל לא עזר למארחת, שבהופעת הבכורה של המאמן החדש ספגה בתוספת הזמן ונחלה הפסד רביעי רצוף. הבלם המרוקני זוהיר פדאל כבש שער בכורה במדי אלאבס בדקה ה-39 והורחק בדקה ה-72, מיד אחרי שחואן קרלוס השווה עבור מלאגה (71). למרות הנחיתות המספרית, בדקה ה-91 הצליח דייברסון לחטוף כדור ומסר למחליף אדגר מנדס, שמזווית קשה מצא את הפירצה בין השוער לקורה והכריע את המשחק. אלאבס במקום ה-10 עם 37 נקודות, מלאגה מדורגת 15 עם 26.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully