וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ארסנל ומנצ'סטר סיטי העפילו לחצי הגמר

התותחנים התקשו במחצית הראשונה אך הביסו את לינקולן הקטנטנה 0:5. דויד סילבה (3) וסרחיו אגוארו (67) העניקו לפפ 0:2 על מידלסברו. ליגה: ניצחונות לבורנמות', אברטון והאל סיטי

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם דויד סילבה (במרכז). רויטרס
השער המוקדם הקל על המלאכה. דויד סילבה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי חזרה היום (שבת) למעמד חצי גמר הגביע האנגלי לראשונה מאז 2013, בזכות ניצחון חוץ חלק 0:2 על מידלסברו. ארסנל הצטרפה אליה אחרי 0:5 נינוח על לינקולן סיטי מהליגה החמישית. רבעי הגמר יושלמו מחר (טוטנהאם - מילוול) וביום שני (צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד). בנוסף, בפרמיירליג התקיימו שלושה משחקים, כאשר בורנמות', אברטון והאל סיטי השיגו ניצחונות ביתיים.

seperator

מידלסברו - מנצ'סטר סיטי 2:0

הסיטיזנס חזרו למעמד חצי הגמר אחרי ארבע שנים ונקמו בבורו על ההדחה מהגביע לפני שנתיים. המשחק הפך נוח עבורם בעיקר בזכות שער מוקדם של דויד סילבה, שהכניע את בראד גוזאן עם שמאלית מתוך הרחבה, אחרי כדור רוחב של פאבלו סבאלטה מצד ימין ופספוס של ראחים סטרלינג. קלאודיו בראבו, שאיבד את מקומו בהרכב במשחקי הליגה וליגת האלופות, פתח בין הקורות ואפילו רשם הצלה אחת, אבל נראה לחוץ למדי וכמעט שמט כדור של רודי גסטדה פנימה. החלוץ הספיק להיפצע ונאלץ לצאת כבר בדקה ה-26. מנצ'סטר סיטי הייתה טובה יותר וגם הצליחה להגדיל את התוצאה בדקה ה-67, כאשר הגרמני לירוי סאנה בישל מצד ימין לסרחיו אגוארו, שאחרי שתי החמצות קודמות ידע להרשית מקרוב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי כובש לפני פאביו דה סילבה שחקן מידלסברו. רויטרס
את זה כבר לא החמיץ. סרחיו אגוארו עם השער השני במשחק/רויטרס

ארסנל - לינקולן סיטי 0:5

התותחנים הגיעו למשחק הזה בשיאו של משבר ענק, אחרי הפסד 10:2 לבאיירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלופות והפסד גם בליגה מול ליברפול. לאחר שהתקשו מול סאטון מהליגה החמישית, הערב הם התקשו למשך דקות ארוכות במחצית הראשונה מול מוליכת הליגה הזו, לפני שהעבירו הילוך וקטעו את מסע הקסם של הקבוצה הראשונה מליגה חצי-מקצוענית שמעפילה לרבע הגמר מזה 103 שנים. תיאו וולקוט קבע 0:1 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אחרי שלל מסירות בתוך רחבת הסינדרלה, אוליבייה ז'ירו הכפיל (53) מבישול של הקטור ביירין, בסיומה של התקפה קבוצתית נאה נוספת. שער עצמי של לוק ווטרפול (58) קבע 0:3, אלכסיס סאנצ'ס הצטרף לחגיגה בדקה ה-72, ושלוש דקות לאחר מכן ארון ראמזי סגר עניין.

שחקני ארסנל חוגגים עם תיאו וולקוט. GettyImages
במחצית השנייה זה הלך קל מאוד. התותחנים חוגגים עם וולקוט/GettyImages
אוהדי ארסנל מוחים נגד ארסן ונגר. רויטרס
המחאה נגד ונגר נמשכה/רויטרס
אוהדי לינקולן. GettyImages
המסע הקסום הסתיים/GettyImages

בפרמיירליג:

בורנמות' - ווסטהאם 2:3

ניצחון ראשון לקבוצה של אדי האו ב-2017. נראה היה שרצף תשעת המשחקים יתארך, אבל ג'ושוע קינג, שהיה הגיבור הטראגי בפתיחה, דאג למהפך וגם סיים כגיבור עם שער בדקת הסיום. החלוץ הנורבגי בעט פנדל החוצה בדקה התשיעית, ותוך 48 שניות ראה את מיקאיל אנטוניו מעניש בצד השני ומעלה את ווסטהאם ליתרון. קינג הקפיץ מעל השומר שלו ז'וזה פונטה ובעט פנימה בדקה ה-31, לפני שחברו בניק אפובה החטיא גם הוא מהנקודה הלבנה, עם פנדל חלש לידיו של דארן רנדולף. למרות זאת, צמד החלוצים תיקן כשאפובה נגח לעבר קינג וזה כבש בדקה ה-48 את שערו ה-10 בפרמיירליג העונה (הראשון שעושה זאת בתולדות בורנמות'). המחליף אנדרה איוו השווה עבור ווסטהאם בדקה ה-83, אך קינג השלים שלושער דרמטי בדקה ה-90.

אברטון - ווסט ברומיץ' 0:3

רומלו לוקאקו הגיע ל-19 שערי ליגה (הישג השיא שלו בפרמיירליג) והפך לשחקן הראשון שכובש 20 שערים ומעלה בכל המסגרות במדי אברטון בשלוש עונות רצופות, מאז בוב לאצ'פורד בסוף שנות ה-70'. קווין מיראלס כבש בדקה ה-39, מורגן שניידרלין חגג שער בכורה מבישול של לוקאקו בדקה ה-45, והסקורר הבלגי חתם כאמור בנגיחה בדקה ה-82, אחרי אסיסט של רוס בארקלי.

האל סיטי - סוונסי 1:2
להאל: עומאר ניאס (69 ו-78). לסוונסי: אלפי מוסון (90)

ג'ושוע קינג שחקן בורנמות' (מימין). רויטרס
כיפר על החמצת הפנדל. ג'ושוע קינג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully