וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם הבטיח לשחקני הפועל כפר סבא מענק הישארות בסך חצי מיליון שקלים

9.3.2017 / 15:34

הבעלים הגיע לאימון הקבוצה לקראת מאבקי התחתית: "חושב שהתמריץ מספיק ראוי כדי לסיים את העונה עם טעם מתוק". אלי כהן צפוי לעבות את מרכז ההגנה מול עירוני קרית שמונה, איילה יקבל דקות?

סתיו שחם בעלים הפועל כפר סבא. מגד גוזני
מוכן לשדרג את הסגל. סתיו שחם/מגד גוזני

בעלי הפועל כפר סבא, סתיו שחם, הגיע לפני היום (חמישי) בצהריים לאימון הקבוצה ואסף את השחקנים רגע לפני המקלחות. שחם אמר להם: "אני רוצה לבשר לכם שהחלטתי לתת מכיסי סכום של חצי מיליון שקל כמענק הישארות לכל הקבוצה. חשבתי על זה כל השבוע ואני חושב שהסכום הזה הוא תמריץ מספיק ראוי כדי שתסיימו את העונה עם טעם מאוד מתוק בפה, עבור הפועל כפר סבא. אני אהיה מאוד מאושר להעניק לכם אותו בסוף העונה".

עוד בנושא

אלי כהן: "אם תמשיכו לשחק בהילוך ראשון אין לנו שום סיכוי"

רז כהן שחקן הפועל כפר סבא הפצוע. מגד גוזני
שוב ייעדר. רז כהן/מגד גוזני

להפועל כפר סבא יש 22 שחקנים בסגל כאשר המשמעות היא שכל שחקן יקבל סכום כ-23 אלף שקל ברוטו אם הקבוצה תישאר בליגה. בכל הקשור למשחק בשבת מול עירוני קרית שמונה, הבלם סהר בראון לא קיבל אישור לשחק אחרי הפגיעה בראשו במחזור האחרון והוא ייעדר מהסגל. גם רז כהן לא יעמוד לרשותו אלי כהן.

לעומתם, צפויים להיכלל בסגל ברונו אנדרדה ויובל יעקובוביץ'. טל איילה, ששב לאימונים, עשוי לשחק מספר דקות אחרי ששב מתקופה ממושכת של היעדרות. על פי האימון נראה כי אלי כהן ישוב לשחק במערך של שלושה בלמים. החלוץ רן יצחק צפוי להמשיך בהרכב.

הירוקים מהשרון מחזיקים ברצף שלילי בן 16 משחקים רצופים ללא ניצחון. במחזור האחרון, בו נכנעו 3:1 מול מכבי פתח תקוה, הצליחו לשבור בצורת הבקעות בזכות פנדל של רן יצחק. לצערם, זה שוב לא הספיק והם ינסו לברוח מהקו האדום במחזור שיינעל את העונה הסדירה מול עירוני קרית שמונה בשבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully