וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן: "מקווה שאהיה בסגל הנבחרת למשחק מול ספרד"

9.3.2017 / 15:30

קשר הפועל חיפה קיבל תיאבון לאחר ההופעה בנבחרת הבוגרת במשחק מול הנבחרת הצעירה: "היה נחמד, שמח שניצחנו". על המאבקים בפלייאוף התחתון: "מבטיח ליואב שנסיים את העונה בטעם טוב"

שחקן הפועל חיפה חנן ממן. אדריאן הרבשטיין
מוכן למכבי תל אביב. חנן ממן/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה כבר מחוץ למירוץ בכל הקשור למאבקי הפלייאוף העליון אך הבעלים יואב כץ מצפה להפתעה דווקא במשחק הקרוב מול מכבי תל אביב כדי להתרחק מקרבות התחתית. לרשות המאמן דני גולן, שהגיע אתמול (רביעי) לעקוב אחר שחקניו במשחק האימון בין הנבחרת הבוגרת לצעירה, יעמוד סגל כמעט מלא. שלומי ארבייטמן לא ישחק בגלל צהובים אבל לירן סרדל עשוי לחזור להרכב לאחר ההרחקה. דור פרץ ועדן בן בסט יפתחו מול האקסית ומהראן לאלה ימשיך בחוד.

במסגרת פעילות המועדון למען הקהילה ולרגל חג הפורים, ביקרו שחקני הקבוצה לאחר אימון הבוקר בבית החולים לילדים ע"ש רות רפופרט שליד רמב"ם וחילקו לילדים משלוחי מנות ומתנות. "בכל שנה אנחנו מגיעים לכאן כדי לשמח את הילדים וזה כיף", אמר חנן ממן. "זה מרגש אותנו בכל פעם מחדש".

ממן התייחס למשחק הנבחרת בו לקח חלק: "היה נחמד, אני שמח שבסוף ניצחנו. אני מאוד מקווה שאהיה בסגל גם לספרד. הפועל חיפה? ננסה להציג יכולת טובה עד לסיום העונה ולהבטיח את ההישארות בליגה כבר במחזורים הראשונים של הפלייאוף, כדי להוריד את מפלס הלחץ. מבטיח ליואב שנסיים את העונה בטעם טוב".

עוד בנושא:

מאור בוזגלו: "נאלץ לנוח, כולי תקווה שבשבועות הקרובים אחזור לכושר מלא"
ראיות נוספות נגד ראובן עובד: מעצרו הוארך בעוד שישה ימים
מנחם קורצקי: "כל שחקן שעבר משהו בכדורגל יכול לעזור לנו"

שחקני הפועל חיפה מהראן לאלה, שלומי ארביייטמן, מקסים פלקושצ'נקו, אופק פישלר. דוברות הפועל חיפה, מערכת וואלה! NEWS
שמחו ילדים. שחקני הפועל חיפה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully