וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיימון סימפסון: "חשבתי שמכבי מקבלת שריקות מהשופטים, אבל זה לא ככה"

9.3.2017 / 12:42

שחקן הפנים מתכונן להופעת הבכורה שלו במדי מכבי תל אביב, מול מילאנו ביורוליג (21:00, ספורט 5), ועדיין מסתגל: "זה יותר קשה מאיך שזה נראה". על העמדה המועדפת עליו: "עדיף אשחק בעמדה 5"

one

לאחר שהפסידה לאוליאמפיאקוס בשבוע שעבר ולגלבוע/גליל במסגרת הליגה, מכבי תל אביב תקווה לחזור הערב למסלול הניצחונות כשתארח את מילאנו הערב (חמישי, 21:00, ספורט 5). מכבי תחסר את אנדרו גאודלוק הפצוע, בעוד דווין סמית' עדיין לא כשיר לגמרי אך ערך באימון המסכם אימון חלקי ובמכבי מקווים שיטול חלק במשחק. ג'ו אלכסנדר השתתף באימון אתמול וישוב לסגל. מי שיערוך משחק בכורה במדי מכבי הוא דיימון סימפסון שהצטרף לקבוצה בשבוע שעבר.

סימפסון אמר לקראת המשחק: "היו לנו אימונים טובים והשחקנים לקחו צעד קדימה מאז ההפסד לגלבוע/גליל, כך שאנחנו מוכנים למשחק. אני עדיין מחפש את מקומי בקבוצה, אבל השחקנים והמאמנים טובים כלפי ועוזרים לי כך שאני בטוח שאמצא את מקומי בקרוב".

שחקני מכבי תל אביב דווין סמית', דיימון סימפסון. אדריאן הרבשטיין
נחוש לתרום. סימפסון, מימין/אדריאן הרבשטיין

לשאלה לגבי העמדה בה ישחק ביורוליג הוסיף השחקן: "זה תלוי במאמן, אני לא יודע כרגע. כנראה שבשביל הקבוצה הנוכחית עדיף שאשחק בעמדת הסנטר כי בגאצקיס רוצה שנשחק בקצב מהיר ואני חושב שנשיג את זה איתי בעמדה 5. יש לנו הרבה שחקנים בעמדה 4 עם קליעה וגם דווין חוזר, אז עדיף שאשחק בעמדה 5".

השחקן התייחס להצטרפותו למכבי: "זה הרבה יותר קשה מאיך שזה נראה. תמיד חשבתי שמכבי מקבלים את השריקות מהשופטים וכשאתה פה, אתה כבר לא חושב ככה".

ומה לגבי מילאנו? "זו קבוצה שמשחקת מהר ואנחנו בהחלט נרצה להאט אותם. ננסה לעשות את זה, אבל הם קבוצה טובה מאוד ונראה מה יהיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully