וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אם נחשוב על הפרש השערים אין סיכוי שננצח את הפועל רעננה"

מאמן מכבי חיפה דרוך לקראת המשחק הגורלי בשבת: "חושבים רק על ניצחון. סיכויים נמוכים שרוקאביציה ישחק וגם ורמוט בספק. ברצלונה? נרדמתי במחצית, ראיתי רק בבוקר"

מתן חדד

מכבי חיפה תפגוש בשבת את הפועל רעננה במחזור הנעילה של הליגה הסדירה, בתקווה להשתחל לפלייאוף העליון ברגע האחרון. הירוקים ועירוני קרית שמונה עם מספר נקודות זהה, כשלקבוצה הצפונית יתרון על אף שלשתיהן הפרש שערים זהה (עירוני קרית שמונה כבשה יותר). גיא לוזון דיבר במסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות החשובה.

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. שלומי גבאי
משחק גורלי. לוזון ושחקני מכבי חיפה באימון/שלומי גבאי

"אם נחשוב על הפרש השערים אין סיכוי שננצח", אמר לוזון. "אנחנו צריכים לחשוב רק על ניצחון, דבר שלא קרה כבר כמה חודשים. אם נוביל והניצחון יהיה בידנו, נחשוב על ההפרש. הפועל רעננה יריבה עיקשת שעשתה חיים קשים למכבי חיפה גם במחזור הקודם. אם לא נגיע לפלייאוף העליון? אני לא חושב על זה", אמר לוזון. "זה לא נקבע על סמך משחק אחד, אלא על סמך עונה שלמה".

על הפציעות: "יהיו חיסורים, זה בטוח. אחרי האימון אדע יותר טוב. אלירן עטר ועומר דמארי לא ישחקו בוודאות. הסיכויים שניקיטה רוקאביציה ישחק נמוכים מאוד. גילי ורמוט לא התאמן באימון האחרון, אז נראה. כרגע גם הוא בספק. אני חושב שהיו נקודות חיוביות במשחק האחרון - הלחץ בדקות האחרונות והאגרסיביות".

על החגיגות במשחק האחרון: "למה זה לא קרה במשחקים הראשונים? היה קשה לי להתחבר. לא עבדנו על דברים מספיק. ברגע שעובדים על דברים, אז גם אני נכנס לזה. בשבועיים הראשונים לא תרגלנו מספיק דברים כדי שיהיה לי מה להגיד, אז באופן טבעי הייתי יותר אנמי. זה גם תלוי באיזה מצב נפשי אני מגיע".

על ברצלונה: "נרדמתי במחצית. הקלטתי וראיתי בשש בבוקר כאילו זה שידור חי. היה תענוג. אנחנו לא ברצלונה והפועל רעננה זו לא פריס סן ז'רמן. זה משחק שייכנס לדפי ההיסטוריה. היה שם הכול מהכול".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully