וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "נאלץ לנוח, כולי תקווה שבשבועות הקרובים אחזור לכושר מלא"

9.3.2017 / 13:40

קשר הפועל באר שבע נכנע לכאבים: "כבר חודש שבניגוד לחוות הדעת של הרופאים אני משחק תחת זריקות ומשככי כאבים ולא נח כפי שהם מבקשים, אבל הכאבים מגבילים אותי ואני נאלץ לנוח". בכר: "מחכים שהמשחק מול בית"ר ירושלים יתחיל"

מתן חדד

הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים ינעלו את העונה הסדירה בליגת העל עם המפגש ביניהן בשני, שיהיה האחרון לפני תחילת משחקי הפלייאוף. האלופה, שתקווה לשמור על פער שלוש הנקודות ממכבי תל אביב, תיאלץ להסתדר בשבועות הקרובים ללא הקשר מאור בוזגלו, שהודיע שייעדר בתקופה הקרובה באמצעות חשבון הפייסבוק שלו.

"כבר חודש שאני לא במאת האחוזים", כתב בוזגלו. "חודש שבניגוד לחוות הדעת של הרופאים, אני משחק תחת זריקות ומשככי כאבים ולא נח כפי שהם מבקשים. הקרב בצמרת הליגה גורם לי לשים בצד את המצב הרפואי וכאבי התופת ולעלות לשחק, אך מצד אחר למרות שאני מנסה לתת את כולי הכאבים מגבילים אותי ועכשיו אני נאלץ להקשיב להם ולנוח. כולי תקווה שבשבועות הקרובים אחזור לכושר מלא בדרך למטרה".

"הפלייאוף העליון התחיל כבר במשחק מול הפועל כפר סבא", אמר ברק בכר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אנחנו פוגשים קבוצת פלייאוף עליון לכל דבר, קבוצה מצוינת שנמצאת בכושר טוב עם שחקנים טובים. בית"ר ירושלים משחקת כדורגל, כך שיהיה משחק טוב. אנחנו מחכים כבר שיתחיל. אני לא יודע אם זה שדן איינבינדר לא ישחק ישנה. יש להם סגל מספיק טוב ושחקנים מצוינים. לא נראה לי שזה ישפיע".

על המשחק מול מ.ס אשדוד: "היה קשה מאוד. ידענו שאשדוד תסגור וחיפשנו את הפירצה. גם אם לא היינו מסוכנים, הרגשתי שמשהו חזר לקבוצה; בטירוף, ברעב, בתשוקה. השער שכבשנו מסמל משהו, ואת זה אנחנו לוקחים מהמשחק. כמובן שהיו דברים פחות טובים ונשתדל לשפר אותם".

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"נאלץ לנוח". בוזגלו/ברני ארדוב

על דודו גורש: "יש לנו שני שוערים שהם קודם כל בני אדם. על אף שלא שיחק במשחקים האחרונים, דודו מגיע ומתאמן כמו שצריך, זה משמח. חשוב ששניהם יהיו במועדון גם בעונה הבאה, אנחנו רק נרוויח מזה. החתימה שלו לא קשורה לכך שהוא משחק או לא".

על בן ובתיה שהר: "אני מתייחס לאיך שהשחקנים מתאמנים, משחקים ומתנהלים. שחקן יכול להיות מאוכזב מזה שהוא לא משחק, זה טבעי. השאלה מה הוא עושה עם זה. אבל בן חיובי, הוא מתאמן קשה וייתן עוד המון שערים. כך אני רוצה להתייחס לזה".

על מיגל ויטור: "הוא החל להתאמן באופן חלקי. ניתן לו את הזמן שלו כדי שיחזור כמו שצריך. הוא מתקרב. יחד עם זאת, יש לנו הגנה מצוינת, מי שמשחק במקום מיגל עושה עבודה מצוינת. אנחנו מחכים לו, אך יכולים להסתדר בלעדיו".

על מאור בוזגלו: "הוא סובל מכאבים. הוא עולה כבר חודש שלם עם זריקות לפני משחקים. הוא רוצה לעזור מאוד ומנסה, אך נראה. בסופו של דבר זה תלוי בו".

על המהפך של ברצלונה: "קשה לתאר. זה משהו שאפשר לראות פעם בחיים, וזה מוכיח שהכול אפשרי בכדורגל".

"ברור שזה יתרון שיש לנו שלושה משחקי בית", אמר שיר צדק. "אני מקווה שגם נשחק טוב וגם נשיג תוצאות טובות. העניין עם בתיה שהר? נותן לנו עוד מקום לבדיחות. כולנו חברים, והדברים מסביב, חוץ מהבדיחות, לא מעניינים אותנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully