וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה לא נרגעת: "גברים, נשים, ילדים, אף אחד לא ישכח את זה לעולם"

לואיס אנריקה בהתפרצות רגשות נדירה, מסי חוגג "כמו שמעולם לא ראינו אותו", פיקה עוקץ את ראמוס ומזהיר את בתי החולים מפני ילודה המונית. ברצלונה לא מעכלת את המהפך המדהים וגם: האוהד שיצא בדקה ה-83

צילום מסך

בווידאו: האוהד שעזב את הקאמפ נואו בדקה ה-83

שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
ככה נראית חגיגה אמיתית. שחקני ברצלונה/רויטרס

התגובות מהערב ההיסטורי שסיפקה הערב (רביעי) ברצלונה, מתחילות לזרום במלוא העוצמה. בין אם מדובר בכאלה שהיו חלק מהמשחק או נכחו בקאמפ נואו, או באחרון אוהדי הכדורגל בעולם, כולם חייבים להחמיא, לדבר ולהדגיש את גודל ההישג של הקטלאנים - שביצעו את המהפך הגדול בהיסטוריה של הכדורגל.

לואיס אנריקה היה האיש שרוב המצלמות התמקדו בו בסיום. "לוצ'ו" פרץ לכר הדשא בריצה עם שריקת הסיום, וניכר שירד ממנו המון לחץ אחרי שבועיים מתוחים, במהלכם הודיע שיעזוב את ברצלונה בתום העונה. "אני מניח שבשבילם זה סרט אימה. כדורגל הוא ספורט מטורף ומיוחד. כל מי שראה את המשחק הזה הלילה - גברים, נשים, ילדים - אף אחד לא ישכח את זה לעולם. אחד לא הפסיק להאמין. האמונה הייתה המפתח. הסבנו אושר לכל הקטלאנים, בעיקר לאלו שלא הפסיקו להאמין. אנחנו מקדישים להם את הניצחון. זו הייתה הופעה יוצאת מן הכלל של כל הקבוצה, בכל האספקטים".

נשיא ברצלונה, ג'וספ מריה ברתומאו: "זה הישג היסטורי שייזכר לנצח. ידענו שבכל מקרה נצטרך לכבוש שישה שערים. האוהדים האמינו והנחילו לשחקנים את האמונה. אני מברך את השחקנים ואת המאמן לואיס אנריקה".

עוד בנושא

ברצלונה עלתה לרבע גמר ליגת האלופות עם 1:6 על פ.ס.ז' ו-5:6 בסיכום שני המשחקים
באולפן ליגת האלופות איבדו את זה לגמרי: עולם הכדורגל יצא מגדרו מהקאמבק ההיסטרי
"צלקת לכל החיים": בפ.ס.ז' נדהים מהתוצאה ומהשיפוט, וגם: אפילו שחקן בית"ר עוקץ
הגאונות של לואיס אנריקה, הגדולה של ניימאר: יוכין מנתח ומכתיר את גיבורי המהפך

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה, מחבק את סרג'י רוברטו. רויטרס
"הסבנו אושר לכל הקטלאנים". לואיס אנריקה/רויטרס

ג'רארד פיקה, איך לא, חגג בצורה המוחצנת מכולם, כששמר על המסורת ועקץ את סרחיו ראמוס, שאמר לפני המשחק ש"אשן טוב יותר אם ברצלונה תודח". פיקה אמר בתגובה ש"זה יהיה לילה קשה עבור אלה שרצו שנפסיד, אבל השמש תזרח עבורם גם מחר, אני מקווה. היו הרבה אנשים שכבר ניסו לקבור אותנו, אפילו מאמנים כמו אריגו סאקי וריימון דומאנק כבר רקדו על הגופה שלנו. הלילה הזה כולם יושבים בשקט. יבוא יום שנוותר על כס המלכות, אבל בינתיים אנחנו עדיין כאן".

פיקה הוסיף ש"לכבוש שער כזה בדקה ה-95 זה דבר אחד, אבל לכבוש שלישייה בשבע הדקות האחרונות זה כבר משהו שבאמת לא קרה מעולם. אני די בטוח שלא היה קאמבק כזה מעולם. שום דבר לא משתווה לעוצמה ולרגש של זה. ביתרון 1:3 הרגשנו שהמצב מסובך, אבל אז הגיע הנס. האוהדים שלנו היו יכולים לבחור ללכת. אבל היה משהו באוויר, איכשהו אף אחד לא נטש וכולם נשארו כדי לתמוך בנו. אולי הם הרגישו שעומד לקרות משהו מיוחד". לסיום, פיקה המאושר סיפק עוד ציטוט לפנתאון. כשנשאל איך העיר ברצלונה תיראה הלילה וכיצד ייראו החגיגות, השיב: "בתי החולים צריכים להכשיר עוד הרבה מיילדות בתשעת החודשים הקרובים, כי הרבה אנשים מאושרים יעשו אהבה הלילה".

איבן ראקיטיץ' אמר: "אני לא מאמין, זה היה בלתי אפשרי. גם עכשיו, 15-20 דקות אחרי שנגמר המשחק זה פשוט נראה משוגע מדי. זה היה יום מיוחד וקשה להגיד משהו מעבר לזה. אחרי המשחק הראשון הרבה אנשים הספידו אותנו, אבל התגובה שלנו הייתה מיוחדת. עשינו היסטוריה".

הקרואטי הוסיף: "היינו חייבים להאמין. ידענו שיהיה קשה, אבל זה הכדורגל. ראינו את הספורבול, שבספורט הכול אפשרי. זו ברצלונה, הקבוצה הכי טובה בעולם. אנחנו ממשיכים לחלום על זכייה בליגת האלופות".

סמואל אומטיטי: "אף פעם לא התנסיתי בדבר כזה. המאמן שאל אותנו לפני המשחק אם כבר ביצענו 'רמונטאדה', וכמעט אף אחד לא אמר 'כן'. עשינו מה שהמאמן רצה. כשאנחנו משחקים בגישה הזו אנחנו מאוד חזקים. פריס נתנה לנו לשחק, התכוננו היטב. קבוצות ענקיות מרימות את עצמן מהר אחרי שהן נופלות".

מסי מתחבק עם אוהדים ביציע אחרי הגול השישי. בברצלונה כתבו: "מעולם לא ראינו אותו ככה"

ארוסתו של מסי תיעדה: אוהדי ברצלונה הקיפו את הפרעוש ביציאה מהאצטדיון וחגגו עימו

גם ניימאר הודה כמובן ש"זה המשחק הכי גדול שלקחתי בו חלק. גם בזכות ההיסטוריה שעשינו, גם בזכות הרמה של שתי הקבוצות...אני מאושר, זה רגע אדיר. ידענו שהקבוצה הזאת מסוגלת לכל, שהיא יכולה לסגור על פער, האמנו מהרגע הראשון שאנחנו מסוגלים. היה קשה להתאושש מהתבוסה בפריס. בשבוע הראשון היינו שבורים ומרוסקים, אבל החל מהשבוע השני כבר הרגשנו רעבים ומאוששים. ואז הכל השתחרר בשנייה שהחל המשחק הזה". ניימאר גם יצא בהצהרה נוספת לגבי לאו מסי, שהוזכר כמועמד לעזוב. "לאו יאריך את החוזה שלו בברצלונה. היום אני יכול לומר זאת בוודאות", אמר ניימאר.

סרג'י רוברטו הפך בן לילה לגיבור שייכנס לדפי ההיסטוריה של ברצלונה, בזכות השער שקבע 1:6 והשלים את המהפך המדהים. בתקשורת הקטלאנית כבר משווים את שחקן הכלבו הצעיר, שפרץ בעיקר בזכות לואיס אנריקה שנתן בו אמון, לאנדרס אינייסטה, וב"אל מונדו דפורטיבו" הקדישו לו ידיעה נפרדת תחת הכותרת "סרג'י רוברטו - אינייסטה החדש. לא כובש, לא עושה רעש, אבל ווינר עצום". סרג'י רוברטו שחזר את שער הניצחון ואמר ש"אני לא זוכר כלום חוץ מזה שהכדור הגיע אליי, ואז קרה משהו. לא אשכח את הבעיטה הזאת לעולם. ידענו שהאתגר גדול, אבל לא בלתי אפשרי. הוכחנו שוב שברצלונה מסוגלת לכל. האוהדים היו מדהימים. תמיד אומרים שהם השחקן ה-12, אבל אני חושב שהיום הם היו שווי ערך ל-10 שחקנים".

אגב, בת זוגו של סרג'י רוברטו היא הדוגמנית הישראלית קורל סימונוביץ' הפכה גם היא למפורסמת בעקבות השער. בעיתון "אל מונדו דפורטיבו" הקדישו אייטם שלם לסימונוביץ' תחת הכותרת "הגיבורה של גיבור הקאמבק", בה תיארו את הזוגיות ביניהם וציינו ש"יש לה חלק חשוב בהישארותו בברצלונה".

ועוד סיפור מעניין לסיום: אוהד ברצלונה הגיע לקאמפ נואו אמש כדי לצפות במשחק. אלא שבמצב של 3:1, בדקה ה-83, הוא התאייש והחליט לעזוב את האצטדיון. רק מאוחר יותר הוא גילה איך נגמרה ההתמודדות.

ארדה טוראן בציוץ משובח: "אתם קוראים לזה 'קבוצת כדורגל', אנחנו קוראים לזה ברצלונה. אתם קוראים לזה 'נס', אנחנו קוראים לזה 'נורמלי'"

שער העיתון "ספורט": "אתם אגדות"

"אל מונדו דפורטיבו": "גיבורים"

שאקירה מברכת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
קורל סימנוביץ' עם סרג'י רוברטו. אינסטגרם, צילום מסך
קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו/צילום מסך, אינסטגרם

פינטו מצטרף לטירוף מהאולפן

שחקני קבוצת הקטרגל של ברצלונה מתקשים לעכל את ההעפלה

ניימאר מתגרה בראביו וקורזאבה

אבא של ניימאר מתקשה לשמור על קצב בחגיגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully