וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ולנסיה הביסה את חימקי מוסקבה ותפגוש את הפועל ירושלים

הקבוצה של פדרו מרטינס השלימה את המשימה עם 76:92 והיא זו שתחזיק בביתיות מול האדומים בחצי הגמר. ואן רוסום בלט עם 17 נק'. המשחק השני בסדרה יתקיים בארנה בשישי הבא ב-14:00

סאם ואן רוסום ולנסיה. ברני ארדוב
שב להיכל. ואן רוסום/ברני ארדוב

הפועל ירושלים תפגוש את ולנסיה בחצי גמר היורוקאפ, כך נקבע הערב (רביעי) לאחר שהקבוצה הספרדית הביסה את חימקי מוסקבה 76:92 וסגרה עניין עם 1:2 בסדרת רבע הגמר. על הנייר החבורה של פדרו מרטינס אולי פחות מוכשר מחימקי, אך יתרון הביתיות בשלב הבא יהיה שייך לוולנסיה.

אחרי רבע ראשון צמוד יחסית השיגו הספרדים מרווח ביטחון ברבע השני, וריצת 3:15 בתחילת הרבעה השלישי הטיסה אותם ל-37:54. משם, חימקי כבר לא הצליחה לחזור. סם ואן רוסום סיים כקלע המוביל עם 17 נקודות, בויאן דובלייביץ' הוסף 16 ו-11 ריבאונדים. מנגד אלכסיי שבד אמנם קלע 21, אך עשה זאת באחוזים רעים (6 מ-19 מהשדה).

המשחק הראשון בסדרה ייערך בספרד, כאמור, ב-14 במרץ. המשחק השני תוכנן להתקיים ביום שישי בערב בארנה (17 במרץ), וככל הנראה ייצא לדרך בשעה 14:00.

בחצי הגמר תיפגשנה לוקומוטיב קובאן ומלאגה, שניצחה הערב 69:74 את באיירן במינכן. נמניה נדוביץ' הצטיין עם 21 נקודות, דיאן מוסלי הוסיף 16. רג'י רדינג קלע 15 למפסידה. אגב, אם הפועל ירושלים תעפיל לגמר לצד מלאגה, יתרון הביתיות יהיה שייך לאדומים (בניגוד לגמר מול קובאן, אז יתרון הביתיות יהיה של הרוסים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully