וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אני יודע שאנחנו חייבים, אבל קשה לי להאמין שנשחק"

מאמן מנצ'סטר יונייטד מאוד לא מרוצה מכר הדשא במגרשה של רוסטוב, שתארח אותה בשמינית גמר הליגה האירופית (ה', 20:00, ספ'1). ליון תארח את רומא, גנט והישראלים בדרבי בלגי מול גנק

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. AP
שוב בעיות עם הדשא. מוריניו/AP

שלב שמינית גמר הליגה האירופית יחל מחר (רביעי) עם שלושה משחקים ב-20:00 וחמישה נוספים ב-22:05. במוקד, מנצ'סטר יונייטד תצא לרוסיה ותפגוש את רוסטוב. ליון תארח את רומא, גנט והישראלים יפגשו בדרבי בלגי את גנק וגם בגרמניה יש דרבי - שאלקה מול בורוסיה מנשנגדלבאך.

רוסטוב - מנצ'סטר יונייטד (20:00, ספורט1)

בפעם השלישית מאז הגיע ליונייטד, ז'וזה מוריניו נאלץ להתמודד עם בעיות במשטח הדשא של היריבה. זה החל בקיץ, אז בוטל דרבי הידידות של השדים האדומים מול מנצ'סטר סיטי בבייג'ינג בשל מצב הדשא, ובדצמבר מוריניו התלונן על כך שהקבוצה צריכה לשחק את המשחק המכריע בשלב הבתים מול זוריה האוקראינית על משטח קפוא.

הפעם, הסיפור חזר על עצמו ברוסיה. "עדיין קשה לי להאמין שנשחק", אמר הפורטוגלי, "אני יודע שאנחנו חייבים, אבל קשה להאמין שנשחק על משטח כזה - אם אפשר לקרוא לזה משטח דשא. אני לא יודע איזה הרכב להעלות, אם לשתף את מחיטריאן. יש לי הרבה על מה לחשוב, כי ציפיתי למגרש שאפשר לשחק בו. בקיץ, אנחנו וסיטי בחרנו לא לשחק בסין, אבל עכשיו נאלץ לשחק". מעבר לדבריו על הארמני, שחזר להתאמן אחרי פציעה שהשביתה אותו משני המשחקים האחרונים, הוא אישר שזלאטן איברהימוביץ' ישחק מול הרוסים.

יונייטד מגיעה עם הפסד בודד ב-27 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות ואחרי שרשמה ניצחן כפול על סנט אטיין בסיבוב הקודם. רוסטוב הדיחה את ספרטה פראג עם 0:4 ביתי מרשים, שהיה ניצחונה האירופי הגדול אי פעם, וגם ניצחה העונה בביתה את באיירן מינכן בליגת האלופות.

הנריך מחיטריאן שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
לא בטוח שישחק. מחיטריאן/GettyImages

אפועל ניקוסיה - אנדרלכט (20:00)

הקפריסאים סיימו במקום הראשון את שלב הבתים, ובשלב הקודם הפתיעו בגדול כאשר חזרו מהפסד במשחק הראשון והדיחו את אתלטיק בילבאו. הם יקוו להמשיך במומנטום גם מול הבלגים, שהעפילו לשמינית הגמר באופן הכי דרמטי שיש. שער בתוספת הזמן ברוסיה נתן להם את הכרטיס בזכות שערי חוץ.

קופנהאגן - אייאקס (20:00, ספורט2)

הקבוצה של פטר בוס לא הפסידה כבש עשרה משחקים רצופים בכל המסגרות, כולל בצמד המשחק מול לגיה ורשה בשלב הקודם, לצערם פיינורד מחזיקה ביתרון של ארבע נקודות בראשות הליגה בהולנד. הדנים צלחו את המפגש הכפול עם לודוגורץ בסיבוב הקודם, וגם את צמד המפגשים מול אייאקס ב-2006, במוקדמות ליגת האלופות. הם לא ספגו עד כה בשבעה משחקים ביתים במפעל העונה.


סלטה ויגו - קרסנודאר (22:05)

שתי הקבוצות מגיעות אחרי רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון. סלטה הובסה מול ברצלונה במחזור האחרון בספרד, ותקווה להמשיך להרשים באירופה, לאחר שהדיחה לאחר הארכה את שחטאר דונייצק, היחידה שסיימה עם מאזן מושלם את שלב הבתים. גם האורחת הפתיעה בסיבוב הקודם, והדיחה את פנרבחצ'ה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חלוץ סלטה ויגו יאגו אספס. GettyImages
יתאושש מהתבוסה לבארסה. אספס/GettyImages

גנט - גנק (22:05)

הדרבי הבלגי של שמינית הגמר יפגיש את קני סייף, רמי גרשון ואופיר דוידזאדה עם אחת היריבות העיקריות שלה במאבק על הפלייאוף העליון בליגה. שתי נקודות בלבד מפרידות בין השתיים, ובשני מפגשי הליגה שקיימו העונה המאזן הוא 1:1. בעוד גנק עברה בשלב 32 האחרונות את אסטרה, גנט סיפקה הפתעה גדולה כאשר הדיחה את טוטנהאם. גם גרשון וגף סייף שיחקו 90 דקות בלונדון, שם השיגה גנט 2:2 והעפלה עם 2:3 בסיכום, ויקוו לפתוח גם הפעם. לדוידזאדה סיכויים לא גדולים, אם כי הקבוצה מתמודדת עם מכת פציעות לא קטנה.

ליון - רומא (22:05, ספורט2)

הקבוצה של לוצ'אנו ספאלטי הפסידה שלושה מארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. זה התחיל בהפסד לא משמעותי מול ויאריאל, אותה עברה רומא בזכות 0:4 מוחץ בביתה, נמשך עם הפסד ללאציו בגביע ובשבת היא ספגה את הפסד הליגה הראשון שלה באולימפיקו אחרי 14 משחקים, מול נאפולי. ליון נעצרה במחזור האחרון בצרפת אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, ובסיבוב הקודם מחצה את אלקמאר עם 2:11 בסיכום. הקבוצות נפגשו בשמינית גמר ליגת האלופות ב-2007, רומא עלתה בזכות ניצחון חוץ בו כבש פרנצ'סקו טוטי הבלתי נגמר.

אולימפיאקוס - בשיקטאש (22:05)

אחרי שעברה את הפועל באר שבע בסיבוב הקודם, בשיקטאש תנסה לעבור גם את היוונים, שהודחו מול אלופת ישראל במוקדמות ליגת האלופות. ניצחונם של הטורקים בטרנר הזניק עבורם רצף של חמישה ניצחונות והם מובילים את הליגה הטורקית. אולימפיאקוס פגשה יריבה טורקית גם בסיבוב הקודם, וגברו על עוסמאנליספור בחוץ.

שאלקה - בורוסיה מנשנגלדבאך (22:05, ספורט1)

רק בשבת האחרונה גלדבאך גברה בביתה 2:4 על שאלקה, וגמלה לה על התבוסה 4:0 מהסיבוב הראשון בבונדסליגה, וכעת מצפה לשתיים מפגש כפול על כרטיס לרבע הגמר, שיכול לכפר על עונה מאכזבת בגרמניה. שאלקה מגיעה אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, אך הצליחו להדיח את פאוק סלוניקי במפעל. בורוסיה ניצחה את ארבעת המחזורים האחרונים, ובסיבוב הקודם החלצו מהפסד 2:0 בבית ופיגור דומה בחוץ מול פיורנטינה, וביצעוט קאמבק ענק בדרך לעלייה בזכות יתרון בשערי החוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully