וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה: דודו גורש חתם לעונה נוספת

8.3.2017 / 15:58

השוער בן ה-37, שזכה עם הקבוצה באליפות העונה הקודמת, ישלים עונה שלישית בבירת הנגב. גורש צפוי להמשיך להיאבק מול חיימוב. בקבוצה מעריכים: בוזגלו וקורהוט ישחקו מול בית"ר ירושלים

עריכת וידאו: קובי אליהו

בסיומו של משא ומתן בין הצדדים, הפועל באר שבע הודיעה היום (רביעי) כי חוזהו של דודו גורש הוארך בעונה נוספת. השוער , שהגיע לבירה בעונה הקודמת וזכה עימה באליפות, יישאר בסגל של ברק בכר והוא צפוי להיאבק על האפודה מול גיא חיימוב, שפתח בשני המחזורים האחרונים וגרף מחמאות.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע העבירה מסר לגורש: רוצים אותך גם בעונה הבאה
בית"ר ירושלים: סאבו מבוקש, החלטה לגבי קלאודמיר תתקבל בסוף העונה
מכבי חיפה תיפגש עם עומרי אלטמן, שצפוי לעבור בקיץ

שחקן הפועל באר שבע דודו גורש. ברני ארדוב
נשאר לעונה נוספת. דודו גורש/ברני ארדוב

כזכור, גורש בן ה-37 הביע רצון להישאר בבירת הנגב ועם סיום חוזהו החדש הוא ישלים שלוש עונות אחרי קדנציה ארוכה במדי הפועל עכו. חרף שביעת הרצון מהיכולת של חיימוב בשני המחזורים האחרונים, בבירת הנגב הבהירו לגורש כי הם מעוניינים בו לעונה הבאה. המסר שקיבל השוער, הוביל את מקורביו של גורש להאמין כי המשא ומתן יישא פרי.

"מתחילת העונה אמרנו שחשוב שיהיו לנו שני שוערים איכותיים ובגלל זה הבאנו את גיא", הסביר גורם במועדון והוסיף: "גם עכשיו חשוב שיש לנו שני שוערים טובים ששניהם שוערים ברמה של נבחרת".

בעניין אחר, מאור בוזגלו צפוי לשחק מול בית"ר ירושלים אחרי שסבל מכאבים בכתפו, כך מעריכים בצוות הרפואי. הקשר אומנם סובל מכאבים עזים וערך אמש אימון קל. בהפועל באר שבע מאמינים כי עם זריקה הוא יוכל לעמוד לרשותו של ברק בכר, כפי שעשה במחזורים האחרונים. גם מיחאי קורהוט צפוי לשוב לסגל של בכר, אחרי שהחלים מהפציעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל באר שבע מיחאי קורהוט. יוסי ציפקיס
ישחק מול בית"ר? מיחאי קורהוט/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully