וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סאבו מבוקש, החלטה לגבי קלאודמיר תתקבל בסוף העונה

8.3.2017 / 15:39

הקשר זוכה להתעניינות, אך בבירה הבהירו לנציגיו כי הוא יישאר בעונה הבאה. בית"ר עשויה לרכוש את כרטיסו הקיץ מפאוק סלוניקי, קלאודמיר עשוי לעזוב כדי לפנות מקום לחלוץ זר בעונה הבאה

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים קיבלה היום (רביעי) הבהרה מההתאחדות לכדורגל לפיה היא תזכה ל-12 אלף כרטיסים במשחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב, שיתקיים ב-5 באפריל באצטדיון סמי עופר. כל אחת מהקבוצות תזכה לכמות זהה של כרטיסים כאשר שטח בן כ-2,000 מושבים יוגדר כשטח הפרדה. שאר הכרטיסים ישארו אצל ההתאחדות.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע הודיעה: דודו גורש חתם לעונה נוספת
מכבי חיפה תיפגש עם עומרי אלטמן, שצפוי לעבור בקיץ

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. ברני ארדוב
יתגבר את ההגנה? מימר/ברני ארדוב

בנושא אחר, הצוות המקצועי מתלבט לגבי המערך מול הפועל באר שבע. שרון מימר עדיין לא החליט האם להמשיך עם שלישיית הקישור כאשר גם מערך בן שלושה בלמים נלקח בחשבון. בבירה לא רוצים להיכנס לסחרור אחרי רצף בן שני הפסדים בכל המסגרות, בתקווה להשיג לפחות נקודה בבירת הנגב. בנוגע להבטחת הכרטיס בפלייאוף העליון, בבית"ר מודעים לכך כי אם בני סכנין תנצח את הפועל תל אביב, הם יזדקקו לנקודה מול הפועל באר שבע כדי לסיים את הליגה הסדירה במקום הרביעי. 1,500 הכרטיסים שהוקצו לקבוצה לקראת המשחק מול האלופה יחולקו בהגרלה בין המנויים.

מעמדו של קלאודמיר פריירה נמצא העונה בירידה ובמועדון יקבלו החלטה לגביו לקראת סיום העונה. בקבוצה מודעים לכך כי אם חלוץ זר יצטרף לסגל בעונה הבאה, הם ייאלצו להיפרד מקשר זר. בבית"ר מימשו את האופציה על אריק סאבו לקראת העונה. הקשר זכה להתעניינות ממספר קבוצות באירופה, אך במועדון הבהירו לנציגיו כי הנושא לא עומד על הפרק לקראת העונה הבאה. קיימת אפשרות לפיה בית"ר תיכנס למשא ומתן עם פאוק סלוניקי כדי לרכוש את כרטיסו של סאבו, ולהחתימו על חוזה ארוך טווח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קלאודמיר בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
יפנה מקום לשחקן זר? קלאודמיר/אדריאן הרבשטיין

לאחר המשחק מול האלופה, צפוי להיפגש הבעלים אלי טביב עם אבי נמני כדי להשאיר בקבוצה את דן איינבינדר, עם חוזה ארוך טווח, כאשר ברור כי ישנם מספר פערים בין הצדדים, בשלב הראשוני של המשא ומתן. "טביב רוצה את איינבינדר, אבל ההצעות שהוא מקבל גבוהות. בניגוד למקרים אחרים, דן רוצה להמשיך בבית"ר. אז אם כל צד יתאמץ באמת יהיה אפשר להגיע לעמק השווה", סיפר במועדון.

הדיון בעניינה של הקבוצה בנוגע לקריאות הגזעניות מול עירוני קרית שמונה בגומלין רבע גמר גביע המדינה, נדחה. בקבוצה מקווים כי עד לקיומו של הדיון הם יצליחו לקבל מהמשטרה את כל הפרטים אודות האוהדים והעצורים שנתפסו במצלמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully