וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין נענשה במשחק רדיוס עם קהל במשחק הבית הבא מול בית"ר

8.3.2017 / 18:55

בעקבות התפרעות אוהדיה במפגש האחרון בין הקבוצות, סכנין לא תוכל לארח את הירושלמים בדוחא במשחק שעשוי להיערך בפלייאוף העליון, ונקנסה ב-30 אלף ש"ח. אבידור צפוי לפתוח מול הפועל תל אביב

ברני ארדוב

בני סכנין ספגה היום (רביעי) עונש של רדיוס עם קהל במשחק הביתי הבא שלה מול בית"ר ירושלים, בעקבות התפרעות אוהדיה במפגש שנערך בין הקבוצות בדוחא בשבוע שעבר. בנוסף, הקבוצה נקנסה על ידי בית הדין של ההתאחדות בסכום של 30 אלף שקלים. רק לאחר מחזור הסיום של העונה הסדירה בליגת העל, בסוף השבוע הקרוב, ייקבע האם סכנין ובית"ר תפגשנה העונה, בפלייאוף העליון, הוא שהעונש יבוצע רק בעונה הבאה.

הדיין הקל בעונשה של סכנין, לטענתו, בשל כך שזו הייתה הופעתה השנייה העונה תחת סעיף אישום של התפרעות אוהדים. בנוסף, הדיין פנה לראשי סכנין ואמר: "אני מתריע, כפי שכתבתי לא פעם, כי סופו של מצב אי לחימה באותם פוריע חוק יביא בסופו של דבר את אותם פורעים לפנות כנגד ההנהלה. יש להקיא ולהילחם באותם פורעים בכל אמצעי חוקי".

עוד בנושא:

מכבי חיפה תיפגש עם עומרי אלטמן, שצפוי לעבור בקיץ

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. לירון מולדובן
הבהרות בסיום המשחק? יוסי אבוקסיס/לירון מולדובן

בינתיים, בבני סכנין המשיכו בהכנות לקראת מחזור הסיום בליגה הסדירה, בו יארחו את הפועל תל אביב. יוסי אבוקסיס ביקש משחקנים להתרכז במפגש מול האדומים ולא לחשוב על המשחקים בין עירוני קרית שמונה להפעול כפר סבא ומכבי חיפה מול רעננה, שישפיעו על גורל הקבוצות שיעפילו לפלייאוף העליון.

"היו חגיגות גדולות אחרי המשחק מול רעננה, אז ליוסי היה חשוב להוריד אותנו אל הקרקע", סיפר אחד השחקנים והוסיף: "הפועל תל אביב אומנם במקום האחרון, אבל תמיד קשה מולם. אם לא נגיע לפלייאוף העליון אחרי היתרון שהיה לנו זה יהיה פספוס לכל אחד במועדון".

יובל אבידור צפוי לפתוח בהרכב של אבוקסיס כאשר המאמן מתלבט בנוגע לקישור. חאלד חלאיילה שב מהרחקה ועדיין לא ברור האם הקפטן יתפוס את מקומם של עטאא ג'אבר ותאמבי סגס, ששיחקו נהדר במחזור האחרון.

במועדון מאמינים כי דוחא יהיה מלא ומאמינים כי ההעפלה לפלייאוף העליון תניב הכנסות רבות. עם סיומה של הליגה הסדירה, בסכנין ידרשו מאבוקסיס הבהרות אודות משא ומתן להארכת חוזהו, שמסתיים בסוף העונה.

(עדכון ראשון 14:14)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully