וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גאודלוק יטוס לארצות הברית כדי לקבל חוות דעת נוספת

8.3.2017 / 15:14

כוכב הצהובים, שלא שיחק מאז גמר הגביע, עשוי לעבור את ניתוח הארתוסקופיה עד השבוע הבא. רפשה לא יגיע עם מילאנו (ה', 21:00, ספורט5), בגאצקיס: "חיסרון של שחקן אחד משפיע על האחרים"

צילום: קובי אליהו, עריכה: שניר דבוש

מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 21:00, ספורט 5) את ארמני מילאנו למשחק במסגרת המחזור ה-25 ביורוליג. הצהובים, שנמצאים בנסיגה משמעותית מאז הזכייה בגביע המדינה, ינסו לעצור את רצף ההפסדים מול הקבוצה האיטלקית, שמדורגת במקום האחרון ביורוליג עם מאזן של 7:17. מילאנו תגיע ללא מאמנה החולה, יסמין רפשה.

שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק. ברני ארדוב
מחכה לחוות דעת נוספת. גאודלוק/ברני ארדוב

מהסגל של איינראס בגאצקיס ייעדרו אנדרו גאודלוק וקווינסי מילר הפצועים. דווין סמית' החלים וצפוי להיכלל בסגל של מכבי תל אביב כמו ג'ו אלכסנדר שהחלים. דיימון סימפסון יכלל בסגל לראשונה ועשוי לערוך בכורה.

גאודלוק יטוס לארצות הברית, שם הוא צפוי לקבל חוות דעת נוספת. בנוסף, קיימת אפשרות לפיה הכוכב יעבור את הניתוח בארצות הברית, הליך אותו יבצע לפחות עד השבוע הבא. כזכור, הגארד המוביל של הצהובים נעדר מהסגל מאז גמר גביע המדינה מול הפועל ירושלים. בקבוצה בחרו לבצע את הניתוח במועד הזה כדי להכשיר את גאודלוק לשלבי ההכרעה של העונה בליגת העל. המשמעות הייתה כי הגארד ייעדר מעונת היורוליג עד לסיומה.

גאודלוק (28, 1.91) הגיע העונה למכבי תל אביב בקול תרועה רמה אחרי שהצטיין בפנרבחצ'ה/אולקר והיה לאחד הגארדים המבוקשים ביותר באירופה. ביחד עם העונה החלשה מאוד שעוברת על הצהובים במסגרת האירופית, גם הגארד האמריקאי לא הרשים, למרות העובדה כי המספרים שלו היו די טובים. ב-16 משחקי ליגה עד עכשיו רשם 15.5 נקודות, 3.3 אסיסטים ו-1.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. ביורוליג רשם ב-20 משחקים 17.3 נקודות, 2.9 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים למשחק. לעומתו, סילבן לנדסברג וסמית' נאלצו לנוח בסיום האימון. כשירותו של האחרון עדיין מוטלת בספק ולא ברור כמה דקות יוכל לתרום לצהובים מול האיטלקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. יוסי ציפקיס
לוקח אחריות. בגאצקיס/יוסי ציפקיס

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר בגאצקיס: "אני לוקח אחריות על המשחק האחרון, אני רק מנסה לעזור לשחקנים. יש הרבה הבדלים בין המשחק האחרון שלנו למשחקים אחרים. מה שחשוב לי זה שכולם יעשו את העבודה שלהם בצורה הטובה ביותר. זה קל לומר, אבל קשה לבצע. היינו רכים, קשה להיות טובים לאורך כל העונה, בכל משחק, לאורך כל משחק. במצב שלנו אם שחקן אחד נמצא מחוץ לתמונה, זה משפיע בצורה קשה על אחרים. בקבוצה רגילה חיסרון של שחקן אחד לא משפיע על קבוצה בצורה קשה, כי הוא יושב בצד והשאר משחקים. במצב שלנו כרגע, עם שמונה שחקנים כשירים בסגל בליגה, החיסרונות קריטיים. אבל גם במצב הזה, אי אפשר לוותר להם ולהיות מרוצה מאיבודי הכדור והמשחק ששיחקנו בגליל. כשמשחקים בצורה הזו אז אי אפשר לנצח, בלי קשר ליריבה. אנחנו צריכים עזרה מכל אחד מהשחקנים בנוגע לכדורים החוזרים. יש כאלה שעשו עבודה טובה יותר וכאלה שעשו עבודה פחות טובה".

מאמן הצהובים הוסיף: "יהיה קשה לסימפסון לשחק כדורסל איכותי בזמן קצר, לשמחתי דווין לקח חלק באימון וקיימת אפשרות שהוא ישחק. אני לא יודע מה יקרה עם גאודלוק, יכול להיות שהוא ייעדר ארבעה שבועות או יותר".

ג'ו אלכסנדר הוסיף: "לא שיחקתי כחודש בגלל הפציעה, אני עדיין צריך להתאושש אבל רוצה לתרום לקבוצה ולהעניק את הדקות שהם צריכים. יש לנו שני שחקנים חדשים, דיימון ונמרוד לוי שהצטרפו אלינו, הם טובים ומוכשרים, אני חושב שהם יסתגלו לקבוצה היטב". על כך שמכבי איבדה סיכוי לעלות שלב ביורוליג, הוסיף אלכסנדר: "צריך לשחק קודם כל בשביל הגאווה והכבוד כך שכולם נרגשים ושמחים לבוא ולהתמודד מול מילאנו, זה לא משנה אם נהיה בפלייאוף או לא, אנחנו עדיין מכבי תל אביב במשחק רשמי מול מילאנו וזו סיבה מספקת עבורנו".

עדכון ראשון: 14:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully