וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנטונה: "ורדי ומחרז בגדו בראניירי בלי בושה, הם חבורה של פרחחים"

כוכב העבר הצרפתי תקף ללא רחמים את לסטר: "הגיע קוסם לעיר הנידחת הזו והפך אסופה עם מעט כישרון לאלופה, הם שייכים למאבקי התחתית". באנגליה טוענים: ראניירי דחה הצעה מוולפסבורג

שחקני לסטר ריאד מחרז עם ג'יימי ורדי. רויטרס
בוגדים? ורדי ומחרז/רויטרס

למרות מאזן מושלם מאז סיום דרכו של קלאודיו ראניירי, באנגליה עדיין מתקשים לעכל את סיום דרכו האיטלקי בלסטר. היום (רביעי) בחר אריק קאנטונה לתקוף את ראשי האלופה: "הם נמצאים במאבקי התחתית כי לשם הם שייכים. מה שלסטר עשתה בעונה הקודמת היה חסר תקדים, מופלא ומיוחד, אבל למה הם ציפו העונה? המועדון בחר לסיים את התפקיד של ראניירי, האיש היחיד בהיסטוריה של לסטר שעשה משהו משמעותי עבור המועדון. איך אפשר לעשות דבר כזה?".

עוד בנושא:

תאונת זהות: הנהלת ברצלונה היא האחראית לבעיות של המועדון
ארסנל: ביירין מודה ש"זו נקודת שפל אך השחקנים מאחורי ונגר". למה חייך אלכסיס?
ריאל מדריד: רונאלדו זעם בהפסקה, ראמוס הודה: "אשן טוב אם ברצלונה תודח"
דיווח: "ההסכמה של המנהל המקצועי מפרידה בין אלגרי לברצלונה"

מאמן לסטר סיטי קלאודיו ראניירי. רויטרס
הזעם על ההחלטה נמשך. ראניירי/רויטרס

הדברים של קשר העבר הצרפתי הצטרפו למחווה של ז'וזה מוריניו למען האיטלקי הוותיק ואין ספור ביקורות אודות ההחלטה לסיים את דרכו של ראניירי. "מי ידע מי זה ג'יימי ורדי וריאד מחרז עד לפני שנתיים? הם בגדו במאמן שלהם בצורה מבישה. הקוסם הגיע לעיר הנידחת הזו והפך אסופה של שחקנים עם כמות נמוכה של כישרון לאלופה. איך היה אפשר לעשות לו את זה? הניצחונות שלהם מאז שראניירי עזב, רק מחדדים את העובדה שהם בגדו בו והכל למען עוזר מאמן בשם שייקספיר. מדובר בחבורה של פרחחים. הם שואפים להיות גדולים, אבל אין להם מושג מהי גדולה גם אם היא תנשך אותם מאחור".

בתוך כך, בהנהלת המועדון עדיין לא הגיעו להבנות בנוגע ליורשו של ראניירי. בממלכה מדווחים כי קיימת אפשרות לפיה קרייג שייקספיר ימשיך עד לסיום העונה, אחרי הניצחונות על ליברפול והאל סיטי. בינתיים טוענים בממלכה כי ראניירי דחה הצעה מצד וולפסבורג. הזאבים נפרדו מוולריאן עיסמאל ולפני שמינו את אנדריס יונקר ניסו לצרף את האיטלקי, שבחר לוותר על התפקיד בגרמניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully